[SGW] Laatste vraagjes voor debuut

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xSiep

Laatste vraagjes voor debuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 15:06

Hoi Lachen
Volgend weekend hebben vita en ik ons sgw debuut in Nijeberkoop. Ik heb de wiki, regelementen en oude topics doorgespit voor meer informatie, maar op deze vragen kon ik geen antwoord vinden:

1. In het springparcour, is er dan verschil in hoogte tussen d en e pony's?

2. bij de keuring moet de hartslag regelmatig en 'goed' zijn, maar wat is goed? Onder een bepaalde frequentie of niet meer dan voor het crossen?

3. Als ik 3 of 4 weigeringen heb, en ik ben uitgebeld(?) dan moet ik stappend terug, is dat terug naar de start of verder naar de finish, of hangt dat ervan af waar je bent?

4. Als ik ben uitgebeld en mag ik dan geen een hindernis meer springen of wordt dat met een korreltje zout genomen?

5. als vita te moe oid is en ik stop vrijwillig, kan ik dan gewoon gaan stappen en het bijvoorbeeld tegen de eerstvolgende hindernisrechter zeggen?

6. weet je van te voren waar de hindernisjury's zitten? Hoeveel zijn dat er, en waar geven ze cijfers voor?

Zo, dat was het wel denk ik Clown
gr Simone

Sim

Re: Laatste vraagjes voor debuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 15:42

Al deze vragen kun je makkelijk zelf opzoeken in de FAQ/Wiki. Het staat er echt allemaal in. Of het disciplineregelement Eventing.