podium champion/tex tech... PRIJS en Vmax

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SFCAP

podium champion/tex tech... PRIJS en Vmax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-08 08:24

Hey,

aangezien we ons gaan inschrijven voor volgend jaar meer op wedstrijd te gaan, denk ik erover na als we meer kms gaan doen (vanaf 60km) om toch van zadel te veranderen (Waarschijnlijn in of na groot verlof)

Ik had gedacht aan Podium Champion of Tex Tech.
De paardenwinkel waar ik normaal al mijn grief koop verkoopt de Champion aan 598 euro en de Tex tech aan 635 euro.

Weet iemand of ze ergens anders aan een nog lagere prijs staan?

Btw voor de Belgische ruiters: Wanneer mag je naar een hogere proef? Moet je eerst 1 maal de 30 uitrijden om dan naar de 40 te kunnen enz. of moet je die meermaals rijden vooralleer naar 40?

Heeft er nog iemand al een V Max endurance bij Goedhart besteld? Ik wacht er nu al bijna 2 weken op, hij ligt naart schijnt al van eind september bij de nederlandse douane... Zou dit nog lang duren denken jullie?

Mercitjes!

Vulcan

Re: podium champion/tex tech... PRIJS en Vmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 08:29

SFCAP schreef:
De paardenwinkel waar ik normaal al mijn grief koop verkoopt de Champion aan 598 euro en de Tex tech aan 635 euro.

Ik heb precies bij de verkeerde mijn zadel besteld, zelfs op de site van Podium zijn ze duurder! Haha! Ben je zeker dat het nieuwe zadels zijn dan?

SFCAP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-08 09:02

Ja hoor! Ik vond hem ook de goedkoopste, maar was beniewd of er nog goedkopere waren.

Vulcan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 09:16

Gewoon uit nieuwsgierigheid, mijn zadel is toch al onderweg, welke winkel is dat waar je ze zo goedkoop vindt?

SFCAP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-08 09:25

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:45

Loffy hier op het forum heeft dacht ik nog een V-max besteld en is daar al een maand op aan het wachten...
soms moet je idd lang wachten op je spullen bij goedhard. Heb het ook al meegemaakt met een boek dat niet meer in stock bleek te zijn...

SFCAP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-08 11:01

Hij zei gisteren dat het nog bij de douane lag in nederland. Heb ik vanochtend daar eens naar gebeld en die wisten precies van niets...
Heb dan weer naar Goedhard gemaild en die zegt dat het nu van bij de douane vertrokken is en dus mss vandaag nog toekomt bij hem... Ben benieuwd!
Kvin et wel stom, we betalen goed op tijd en moeten lang wachten op hetgeen al betaald is... Pfff

SuSEQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 11:59

Dat van die douane geldt voor goedhard en niet voor jou... Hij zal die HS meters wel van buiten de EU importeren, waardoor ze langs de douane moeten passeren. En dat kan wel even duren. voor de verzending NL-BE zal je pakje niet langs de douane moeten passeren; we leven nog altijd in de europese unie met vrij verkeer van goederen tussen de lidstaten. Lachen

Groeten, SuSEQ

SFCAP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-08 12:43

Dat weet ik, maar ik wou toch even checken of hij nog bij de douane was zoals ze bij goedhard zeiden.
Blijkbaar is hij zonet bij Goedhard aangekomen en wordt hij vandaag nog verzonden.

Loffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 15:06

Hartslagmetertje vandaag toegekregen OK dan!
Nu eens kijken of er ergens een avondschool is om het onder de knie te krijgen Clown

SFCAP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-08 15:09

hehe, ikke ook, ben benieuwd!

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:48

whahaha 't ding is zo moeilijk niet hoor! Lachen je moet het gewoon weten Lachen