[WN] staat er iemand op de reigershof

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

diertje77

staat er iemand op de reigershof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 13:59

In oud-gastel?zit er over te denken om daar te gaan staan met mijn paard en vroeg me dus af of er mensen staan die hier schrijven?

spiritoes

Re: staat er iemand op de reigershof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 18:17

Hoi Diertje77,

Sta er niet zelf kom er wel met mijn paard en vanaf Nov. gaat er 1 daar staan. Heb er wel eens mijn paard laten overnachten Lachen wat wil je weten? het is een geweldige stek en je paard kan het niet beter treffen. Super verzorging.

diertje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 18:22

zetten zede paarden ook buiten voor je?en worden ze ook los gegooid of in de stapmolen gezet of moet je echt iedere dag zelf komen?

spiritoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 20:19

Lachen Sorry maar ik kan het niet laten om daar gemengde gevoelens bij te krijgen op het moment dat iemand zoiets vraagt! Ik weet dat ze veel doen en dit soort vragen zal je hun zelf moeten stellen. Maar waarom aan een paard beginnen als het 7 dagen erheen moeten eigenlijk al een probleem is?

Toen mijn hengst daar bleef staan werd hij ook buiten gezet maar weet niet of dit bij de stalling hoort.

diertje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 20:24

Nou sorry hoor klinkt wel meteen erg vijandig.Ik heb al 11 jaar mijn paardje en ben er erg dol op,alleen met een gezin en een baan is het soms wel eens moeilijk om iedere dag te gaan en dan zou het dus wel handig zijn als hij wel eens buiten gezet kan worden.

spiritoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 20:27

Lachen is helemaal niet vijandig bedoeld. Maar je wil weten hoe het daar is en het enigste wat uit jou berichtjes als belangrijk naar voren kwam is of je paard buiten gezet werd of in de stapmolen geplaatst zou worden.

(zetten zede paarden ook buiten voor je?en worden ze ook los gegooid of in de stapmolen gezet of moet je echt iedere dag zelf komen?)

Ik zie niks geen vragen over hoe het er daar verder aan toe gaat of hoe de paarden verzorgd worden Knipoog

spiritoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 20:29

Laat ik het zo zeggen!! ........... Als het voor mij niet zo ver weg was ging ik er morgen met mijn paarden naartoe.

diertje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 20:30

Nee want ik had op de site al het 1 en ander gelezen en het grootste verzorgen doe ik zelf,wat ik dus het belangrijkste vind is dat als ik een keer niet kan hij wel uit zijn box kan want anders vind ik het gewoon zielig voor hem,waar ik nu staan zetten ze hem iedere dag buiten vandaar dat ik dat vraag.maar heb ze ook een mail gestuurd dus wacht af.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 20:32

Volgens mij is het meer dan normaal dat ze dat vraagt. Ik zou het nl ook niet zien zitten om ze zelf buiten te moeten zetten en even later weer binnen.
Voor mij zou dat ook een van de eerste vragen zijn Knipoog
Ik ken wel enkele mensen die er staan, en die zijn er erg tevreden over. Kan me wel herinneren dat het mogelijk is je paard in de weide of molen te laten zetten. Weet niet of dat nog steeds is.. Lachen

diertje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 20:33

En kan je altijd in de binnenbak rijden of is daar veel les?

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 20:34

Uhm, de binnenbak is eigenlijk 3 binnenbakken van 40 meter achter elkaar. Volgens mij word voor de lessen maar een deel gebruikt, dus kun je altijd rijden Lachen

diertje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 20:37

zo dat is nog eens een bak.

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 22:48

Train op Reigershof en we organiseren daar de cow clinics. Super nette manege, zeer schone stallen, weidegang voor alle paarden mogelijk. Binnenbak van 155 meter lang en een buitenbak. Stapmolen. Altijd genoeg ruimte om te rijden. Je kunt je paard buiten laten zetten.
Voor reining een geschikte bodem in een 40 meter bak. Gezellige sfeer tussen de western en dressuur en springruiters.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 09:17

Citaat:
Volgens mij is het meer dan normaal dat ze dat vraagt.

daar heb je wel gelijk in, maar vraag het dan aan de stal zelf, ga op zn minst kijken en vraag ze dan het hemd van hun lijf dan heb je het uit eerste hand en weet je gelijk waar je aan toe bent tegen welke prijs.

diertje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 17:07

Ben vandaag wezen kijken leek me echt een superstal,alleen kwam de prijs aardig hoog uit wat inhoud dat ik dat niet kan betalen,de prijzen op hun site zijn zonder btw voer en hooi,er kwam dus nog 100 euro boven op.Hellas want ik had er graag gestaan.

johnpppp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 18:14

En ik weet dat daar veel kampioenen vandaan komen
john

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 19:07

Wacht maar John, straks rijden zij bij jou weer de sterren van de hemel in Bleiswijk.

spiritoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 19:15

Jammer dat het niet te doen is voor je Lachen ! van mijn mannen gaat er 1 nov. een maandje naartoe om het rijden weer rustig op te pakken. Mijn paarden staan nu super maar het mogen rijden in zo'n grote bak is geweldig Knipoog

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:12

Die bak... Vingers aflikken Vingers aflikken ...wij karren 1 keer per maand meer dan 100 km er naartoe voor een les... Heerlijk rustig en we komen super gemotiveerd weer "thuis"...

silll91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 16:02

Ik kom daar wel eens met wedstrijden, jammer dat het financieel niet haalbaar is. Maar ik snap het wel, het is natuurlijk wel een erg goede plek voor je paard! Knipoog
Maar je komt vast wel weer wat tegen hoor, succes met je verdere zoektocht Ach gut