(had helaas mijn camera op een te langzame sluiterijd staan, dus de waterbakfoto's zijn niet scherp)Toen eerst dressuur gereden; het 1e deel ging aardig, maar na de 1e galop kreeg Toetje de cross al in haar hoofd en ging het allemaal niet zo lekker meer. Ze had 187 punten en was daarmee laatste in de dressuur. De rest zat voornamelijk rond de 195, maar ook nog een deel boven de 200.
Daarna omgezadeld voor het springen. Toetje liep toen weer lekker:

Springen ging als een speer; foutloos én binnen de tijd; er waren veel tijdfouten in het parcours

Daarna de cross. Dit is hindernis 1; daar sta ik best wel ver vandaan, maar vond m toch wel leuk om te laten zien:

Op weg naar nummer 2:

Hindernis 2:

En weer weg naar nr 3:

Toen ben ik snel richting eind van de cross gefietst en daar kwam ze al vrij snel over de 2 na laatste hindernis:

Op naar de 1 na laatste:

Nog even wennen aan de nieuwe camera evil :

Als laatste nog even bij de dierenarts langs voor controle op hartslag en het gangenwerk:

Ze kwamen foutloos uit de cross en hadden heerlijk gecrossed; waterbak was ook geen probleem; en dan wordt het afwachten op de uitslag.
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
En die viel tegen; een weigering op hindernis 12 Hindernis 12 was een smalle punt,
maar met een alternatief nl. 12A en 12B
Bij het lopen had Rosanne besloten dat ze het alternatief zou nemen, omdat het puntje toch wel erg smal tussen het stro en het vlaggetje was. 12A en 12B stonden haaks op elkaar en ertussen heeft Rosanne haar eigen lijn gekruist en dat wordt als een weigering aangerekend Jammer, maar zo zijn de regels!
Toch wel fijn gecrossed en daar gaat het toch om