Ik ben bang dat je deze post op het verkeerde deel van het forum hebt gezet! Die moet bij eenmaal andermaal.. En dan kun je een verwijzing naar die ad maken op dit forum. Groetjes
Daar ben ik al telaat mee, moet binnen 1 dag worden aangegeven, aangezien de cap al geleverd was terwijl ik niet thuis was, is dat dus telaat! helaas..
Ik kon hem bij eenmaal andermaal nog niet posten..neem me niet kwalijk, ik ben hier niet zo thuis in!
Nee, maar de kaartjes zijn eraf geknipt, dus ging er eigenlijk vanuit dat je het dan niet meer terug kan sturen..dacht namelijk in eerste instantie wel dat ie paste, maar heb nu toch het idee dat hij best strak zit
De voering krimpt nog als je er een tijdje mee rijdt, is mij bij aankoop van de mijne verteld. Misschien toch even proberen? Daarna kan je hem nog verkopen...
Je moet altijd nog 2 vingers tussen de cap kunnen steken heb ik gehoord toen ik mijn cap kocht (bij je oren ongeveer). Bij mij is het grappige dat als ik een nederlands merk cap koop ik maat 58 heb en bij een duits merk maat 57 succes in ieder geval!