Preston wordt reining getraind.
Zie hier:

Bedankt voor het kijken, een reactie is welkom!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

siskeh schreef:ziet er goed uit!!
alleen lijkt hij op foto 4 wat geiriteerd, oortjes naar achter zwiepend staartje.
supermooi paardje trouwens!!
siskeh schreef:ziet er goed uit!!
alleen lijkt hij op foto 4 wat geiriteerd, oortjes naar achter zwiepend staartje.
supermooi paardje trouwens!!
! Zijn oortjes doet hij ook naar achteren als hij zich goed concentreert (bijv galopwissels), want soms zie je 'm met zijn oortjes naar achteren tegelijkertijd lekker lopen kauwen en likken! (Die ontspanning zie je heel goed als je bitloos rijdt).
SuperrrPaint schreef:Ziet er weer leuk uit, wat een kanjer is het toch
wanneer zonder hoofdstel?
siskeh schreef:het viel me alleen op, maar waarom rij je eigenlijk met sporen?
de andere foto's zien er verder super uit
... Loody schreef:Leuke naamsverandering ook...
, dus hij heet al zo sinds hij bij ons is!

Romkabouter schreef:Ziet er goed uit, maar een dergelijk bitloos hoofdstel is niet zoveel verschil met een bit, behalve dan dat ze niks in de mond hebben. De kruisbanden kunnen aardig knijpen op de neus
Dus bitloos in de zin van "zonder bit": Ja
Dus bitloos in de zin van "Geen contact met teugels": Nee
Misschien wist je dit al, dan sorry en dan ziet het er goed uit

Die wilde naar links en ging naar rechts, en mijn merrie liep echt met een hoofd van: ik snap er nu geen SNARS meer van
corine1981 schreef:Ik rijd mijn merrie bitloos omdat ze het bit absoluut niet accepteert, het enige nadeel aan deze optoming is dat het gemaakt is voor het principe wijken voor druk, dus wanneer ik links aantrek, voelt ze de druk rechts... Dit heeft in het begin wel voor wat scheve hoofdjes gezorgd want nekreining kent ze (nog) niet.
!
!