xDenies schreef:Maureen,
Wat leuk dat je 15 juni gaat starten! Het is nogal behoorlijk was, hoe ga je dat allemaal in je hoofd krijgen haha! Ik vernam trouwens dat jij bij Jolijn op stal staat, die ook les had van Jamie (ik herkende de rijbak op haar filmpjes), zo leuk om jullie te horen praten over wat ik inderdaad zelf ook ervaar nu ik 2x les bij Jamie heb gehad! En niets ten nadele van andere trainsters, maar ik heb echt een ander gevoel nu na mijn lessen.
Het scheelt dat de pleasure geen pattern heeft
De In-Hand trail en trail zijn hetzelfde pattern alleen moeten we hem in spiegelbeeld doen en liggen de balkjes bij het hek iets anders. De pattern ga ik vanavond in de bak leggen en we gaan met een aantal stalgenoten die oefenen. We hebben een minibrug (bestaande uit pallets) en een hek om te oefenen. De horsemanship moet ik ook nog even goed uit mijn hoofd leren...
Het enige vervelende is dat de DAWRA een aantal patterns is vergeten online te zetten (voor mij Ranch Riding)
Ik heb ze al gemaild en ze gaan er naar kijken, maar de wedstrijd is over anderhalve week al
Jolijn rijdt inderdaad het paard bij van mijn vriendin/stalgenootje
Leuk dat jij haar ook kent! Is het toch weer een klein wereldje die westernwereld!
Sychess schreef:Ooh ik kan niet wachten tot ik zelf op zoek kan naar een leuk paardje... *droomdroom*
Dit zou ook ook heel graag weer willen
Ik heb mijn paarden verkocht. Ik weet nog dat Toushie toen naar mijn quarter is komen kijken. Die heeft uiteindelijk ergens anders een goed huisje gevonden maar is helaas vorig jaar overleden
Ooit hoop ik een leuk quarterveulen te kunnen kopen en daar dan mee aan de slag te kunnen.