Jen_Elegance schreef:Ik doe moeite om combinaties bij verschillende sprongen te klikken, inplaats van iedereen een enkele foto bij 1 hindernis.Vind er uberhaupt erg weinig foto's opstaan.
Lang leve Bokt
Dat ik daarbij dus veel combinaties mist is jammer, ik maak daarom een lijste wie ik eventueel kan klikken.
En dat zijn namen die ik dan meestal in voorbespreking tegen komt, of van een bokt deelnemerslijst copieert.
Veel Bokt fotograven doen dat, dus laat vooral horen waar je aan meedoet kans bestaat dat je ook op mijn lijst je komt.

. Ik sta altijd in alle voorbesprekingstopics en starttijdentopics van de wedstrijden waar ik naar toe ga, maar deze keer ben ik dus niet door élke fotograaf gespot. Geeft niet, ik heb nog nooit zoveel foto's van 1 cross gehad als van Vlietland en daar ben ik heel blij mee. Voor mij is het gewoon leuk om te zien hoe mijn paard (die voor het eerst crosst dit jaar) bij elke cross een stapje vooruit gaat.
Lijkt me logisch dat niet élke fotograaf élke deelnemer op de foto heeft
). Ik vind het eerlijk gezegd een hondenbaan, heb in W'werf met de fotograaf van Evenementenfoto staan praten, die staat er dus echt de hele dag op dezelfde hindernis plaatjes te schieten. Dus ik ben blij als ik er tussen zit, en anders vind ik het ook best.
dus heb maar een mailtje gestuurt vet weinig start zeg

denk ik, ik zit bij Neede te kijken.