[SGW] sgw vlietlanden - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JAZZ4ff

Re: sgw vlietlanden - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 23:36

Jen_Elegance schreef:
Vind er uberhaupt erg weinig foto's opstaan.
Lang leve Bokt Haha!
Ik doe moeite om combinaties bij verschillende sprongen te klikken, inplaats van iedereen een enkele foto bij 1 hindernis.
Dat ik daarbij dus veel combinaties mist is jammer, ik maak daarom een lijste wie ik eventueel kan klikken.
En dat zijn namen die ik dan meestal in voorbespreking tegen komt, of van een bokt deelnemerslijst copieert.
Veel Bokt fotograven doen dat, dus laat vooral horen waar je aan meedoet kans bestaat dat je ook op mijn lijst je komt. Cool

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 07:30

JAZZ4ff schreef:
Jen_Elegance schreef:
Vind er uberhaupt erg weinig foto's opstaan.
Lang leve Bokt Haha!
Ik doe moeite om combinaties bij verschillende sprongen te klikken, inplaats van iedereen een enkele foto bij 1 hindernis.
Dat ik daarbij dus veel combinaties mist is jammer, ik maak daarom een lijste wie ik eventueel kan klikken.
En dat zijn namen die ik dan meestal in voorbespreking tegen komt, of van een bokt deelnemerslijst copieert.
Veel Bokt fotograven doen dat, dus laat vooral horen waar je aan meedoet kans bestaat dat je ook op mijn lijst je komt. Cool

En ook dan ben je nog niet verzekerd van een foto Knipoog . Ik sta altijd in alle voorbesprekingstopics en starttijdentopics van de wedstrijden waar ik naar toe ga, maar deze keer ben ik dus niet door élke fotograaf gespot. Geeft niet, ik heb nog nooit zoveel foto's van 1 cross gehad als van Vlietland en daar ben ik heel blij mee. Voor mij is het gewoon leuk om te zien hoe mijn paard (die voor het eerst crosst dit jaar) bij elke cross een stapje vooruit gaat.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 07:38

Bij mij niet alleen om te zien hoe paard vooruit gaat, maar ikke ook. Ben trots op mezelf Haha!

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 08:07

Simmie_schreef schreef:
En ook dan ben je nog niet verzekerd van een foto Knipoog . Ik sta altijd in alle voorbesprekingstopics en starttijdentopics van de wedstrijden waar ik naar toe ga, maar deze keer ben ik dus niet door élke fotograaf gespot. Geeft niet, ik heb nog nooit zoveel foto's van 1 cross gehad als van Vlietland en daar ben ik heel blij mee. Voor mij is het gewoon leuk om te zien hoe mijn paard (die voor het eerst crosst dit jaar) bij elke cross een stapje vooruit gaat.
Overlapping waarschijnlijk, dat kwam ik een paar x tegen.
Je naam is iig genoterd. Haha!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 08:08

Simmie schreef:

Ik hoop dat je wel beseft dat ook fotografen wel eens naar de wc moeten of wat moeten eten Tong uitsteken Lijkt me logisch dat niet élke fotograaf élke deelnemer op de foto heeft Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-07 08:10

Ik moet ook zeggen dat aangezien ik zelden of nooit iets koop bij de fotografen (heb mijn eigen fotograaf Lovers ). Ik vind het eerlijk gezegd een hondenbaan, heb in W'werf met de fotograaf van Evenementenfoto staan praten, die staat er dus echt de hele dag op dezelfde hindernis plaatjes te schieten. Dus ik ben blij als ik er tussen zit, en anders vind ik het ook best.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 08:14

Haha, tja, ach, en andere mensen vinden op het kantoor zitten een hondenbaan. Haha! Het lekkere aan fotograferen vind ik (ondanks dat het niet mijn beroep is, maar gewoon hobby, nog.) dat je gewoon helemaal je eigen tijd kan indelen.
Wil je een dagje niet fotograferen, dan niet (tenzij je afspraken hebt gemaakt), en anders kan je mensen weer blij maken met mooie foto's. Lachen
Heb van deze SGW wel nog weinig bestellingen binnen, dus wat dat betreft is het wel altijd maar afwachten. Clown

En nog even méér offtopic, wat leuk dat je in Ghana hebt gewoond. Ik kom er voor de helft vandaan, maar ben er helaas nog nooit geweest..

Zo, en nu mogen jullie allemaal weer over de cross praten Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-07 08:17

Ik zeg niet dat fotografie in zijn algemeenheid een hondenbaan is (vriendje heeft FVS gedaan en fotografeert veel voor het bedrijf waar hij werkt), maar zo'n dag als W'werf lijkt me creatief gezien weinig interessant. Het is redelijk productiewerk in feite, een reportage oid is IMO een stuk interessanter.

Ook even offtopic dan, ik heb er 5 jaar gewoond, geweldig land!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 08:22

Simmie, jij hebt onze foto's toch ook gekregen? Met losrijden en waterbak? Of ben ik dat vergeten?

Fotograferen in opdracht op zo'n evenement is nogal saai inderdaad. Alle combinaties op de foto op dezelfde hindernis. Als wij ergens fotograferen dan wordt het meer een 'verslag van de dag' en ja, dan mis je combinaties (daarom doen we het ook nooit in opdracht Knipoog ).

Als je echt professioneel daar staat als fotograaf vind ik dat je wel moet streven naar alle combinaties. Sta je daar hobbymatig niet.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-07 08:24

En zo doet Antoine het ook. Maar ik kan me voorstellen dat Myukkii het anders aanpakt, maar ik neem ook aan dat jij nog opschool zit en niet al werkt.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 08:26

@Muyiiki, ik kom op jouw site niet verder dan de homepage, ik zie ook nergens iets van wedstrijden die je aan kan klikken?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 08:27

Myukii schreef:
Simmie schreef:

Ik hoop dat je wel beseft dat ook fotografen wel eens naar de wc moeten of wat moeten eten Tong uitsteken Lijkt me logisch dat niet élke fotograaf élke deelnemer op de foto heeft Knipoog

Zeer zeker wel Myukii. Maar je hebt gelijk, dat kwam niet duidelijk naar voren in mijn post. Knipoog

Apple, je heb ze me idd gestuurd! Had ook een berichtje teruggestuurd.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 08:30

Ze kunnen toch even snel schter de bosjes?

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 08:31

Lielle schreef:
En zo doet Antoine het ook. Maar ik kan me voorstellen dat Myukkii het anders aanpakt, maar ik neem ook aan dat jij nog opschool zit en niet al werkt.

Ja, klopt Knipoog Begrijp ook wel dat het voor prof. fotografen anders ligt (zou moeten liggen) dan voor mij bijvoorbeeld. Al had ik ook wel graag iedereen erop gezet, maar helaas.

Talida: Klopt ook Tong uitsteken Foutje bij het maken van de website, waar ik aan ga werken, maar nu geen tijd voor heb Clown Foto's kun je gewoon vinden op http://www.JoycePhotography.nl/Wedstrijden

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 08:34

die link doet het niet bij mij helaas!

Elegant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 08:38

Bij mij ook niet Tal.
Wat bij mij werkt is om deze pagina te openen: http://www.joycephotography.nl dan op F11 klikken (vergroot de de pagina) En dan op het foutmeldingsblokje (witte blokje met rode kruisje) tussen ''Shoot'' en ''Contact'' klikken. Dat is n.l. eigenlijk het kopje ''Wedstrijden'' en dan SGW Vlietland klikken Knipoog

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 09:32

Ik kom al verder (je moet het even weten Haha! )

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 12:59

zit net op startlijsten te kijken bij lisse
sta ik er niet eens op Huilen dus heb maar een mailtje gestuurt vet weinig start zeg Nagelbijten / Gniffelen

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:35

Jen_Elegance schreef:
Bij mij ook niet Tal.
Wat bij mij werkt is om deze pagina te openen: http://www.joycephotography.nl dan op F11 klikken (vergroot de de pagina) En dan op het foutmeldingsblokje (witte blokje met rode kruisje) tussen ''Shoot'' en ''Contact'' klikken. Dat is n.l. eigenlijk het kopje ''Wedstrijden'' en dan SGW Vlietland klikken Knipoog

Haha, dat wist ik dus niet eens. Clown Potverdikkeme, baal er wel van dat mijn hele site het niet doet. Dat hij bij veel mensen niet helemaal past kan kloppen, want het is met allemaal afbeeldingen gemaakt, en dan volgens míjn beeldscherm. Ik heb hem best groot staan, dus hij past alleen op het scherm bij mensen die hem groot ingesteld hebben (1024x????). Daar ga ik dus als eerste aan werken.
Maar dat sommige pagina's het gewoon helemaal niet doen baal ik heel erg van. Ga nu een weekje weg, dus dan heb ik er ook geen tijd voor, maar daarna ga ik er gelijk mee bezig Tong uitsteken

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 16:09

miss_jumpy schreef:
jee ik start op zondag in IJsselsteijn, zal mijn tijden netjes in een starttijdentopic zetten Go jij! Go jij!

Je staat er nog niet tussen volgens mij!!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 16:11

Er is ook nog geen starttijdentopic van Ysselsteijn. Knipoog

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:16

ook van lisse?

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:35

Simmie schreef:

Klopt ik heb slaapgebrek Slapen denk ik, ik zit bij Neede te kijken.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:57

Mabon schreef:
Simmie schreef:

Klopt ik heb slaapgebrek Slapen denk ik, ik zit bij Neede te kijken.

Haha!
en daar doe ik niet aan mee dus sta ik idd niet tussen Tong uitsteken

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 14:07

Mijn linkje staat inmiddels ook op de site van eventing zuid holland, alsmede op de site van de Emma Lachen