Gelukkig had lootah zichzelf aardig schoon gehouden, want ze staat volledig buiten. Dus met wat poetsen een vlechtje in de voorpluk , uitpluizen van de staart en manen waren we eigenlijk klaar om te gaan.
Om 8 uur stond ze op de trailer , camera aan en hup onderweg. We waren er om half 9. Parkeren was helaas bagger. Er was ook nog een darttoernooi , dus de normale verharde parkeerplek was daarvoor. Dit betekende dat we over het fietspad moesten ( met een bocht) , daarna achteruit inparkeren op gras wat ongeveer op kniehoogte stond. Half in de bosjes. Al met al niet heel erg van gecharmeerd. Loeizwaar ook voor de auto.
Maar startnummer opgehaald , moeders bij lootah gebleven zodat ze beetje rustig bleef. Wat eigenlijk heel goed ging totdat er een paard voor de auto langs liep. Maar startnummer op de kleding gespeld. Schoenen aan. Halster om ect en de trailer af.

Daarna het halster nog goed gedaan , want was vergeten hem er doorheen te halen.
Op naar de inrijbak. We hebben een kleine 1mimuten rondgelopen. Ze had eerst wat spanning , maar was best braaf.
Ik was ondertussen het pattern alweer vergeten. Dus bij deelnemer voor mij nog even gekeken.
Al met al ging de showmanship best heel goed.
Ja de 360graden turn. Moet ze eigenlijk met de achterhand blijven staan. Maar kom op ze is 1 en draaien hebben we pas 1 keer geoefend. En de draf lange zijde , daar waren de borden best heel spannend dus daar wou ze echt niet meer mee draven.
Al met al tweede keer op vreemd terrein. Eerste keer met andere paarden en dan ook nog een lintje voor de 6e plaats. Hoe goed is dat.

Daarna de in hand trail. Toen ik zag dat er diverse mensen tijdens de opbouw de brug en het hek oefende zijn wij ook nog even over de brug geweest. Gewoon hop de eerste keer liep ze er zo op. Wat gaaf !
De in hand trail is eigenlijk gewoon super gegaan. We zijn niet geplaatst en dat verbaasde mij. Maar wat blijkt we hadden een tweede plek gescoord. Als we geen disk hadden opgelopen omdat ik een handwissel heb gedaan bij de back up. Heb het zelf niet eens doorgehad ,maar op film wel te zien.
Al met al ben ik wel zo superdeduper trots en tevreden op die kleine meid die het met haar net 1 jaar maar zo even doet

Wij tijdens de prijsuitreiking.

Nu was ook duidelijk dat de operatie van de linkerarm best goed geholpen heeft. Want waar ik in december van de pijn (mede door kou) niet eens meer op paard kon zitten heb ik nu van links helemaal geen last gehad en alleen van rechts dus dat was nog een pluspunt.
Ooh en nog een kleine video van Yukon van 2 dagen terug.
Zoo heerlijk lang bericht ,dus succes met lezen