Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wil ook nog wel eens werken.
en toen kreeg ik wel een startplek
! Super thnx!Sue_ schreef:Ik vond het lijntje 3/4 eigenlijk heel goed te doen. Maar nu had ik ook niet zo heel veel haast.
Als je voor 3 al de linkerkant van het pad neemt, heb je automatisch al de bocht naar rechts te pakken.
Het was vanmiddag eigenlijk best heel mooi weer en morgen wordt het nog beter! En de bodem is top! Bij de bulten wel wat zwaar maar verder super.
Nou Marijke, niet overdrijven hoor.![]()
Gefeliciteerd Daphne! Netjes zeg!
Ik vond de L-cross qua lopen eigenlijk wel goed te doen. Inderdaad die twee haakse lijnen, maar met goed terugnemen moet in ieder geval die opsprong prima te doen zijn. Trakehner is een alternatief op, maar vond het gat eronder zoiezo niet enorm. En een mooie grondlijn. Moet wel eerlijk toegeven dat de cross vorig jaar inderdaad veel logischere lijnen had.
sann wat jammer zeg.
Gaaf filmpje zeg!
Ik heb alles inmiddels al weer netjes opnieuw ingepakt. Wasmachine is bijna klaar dus morgen weer fris en fruitig aan de start.![]()
![]()
Hopelijk ook aan de finish.
zeker weten!! BAROS POWER!!!!!
Had jou tijden namelijk al bekeken en bedacht dat ik dan prima losgereden en wel er zou kunnen zijn
Maar die vlieger ging niet op helaas.... Hopelijk is je paardje al weer wat opgeknapt in elk geval en kun je je volgende geplande cross wel gewoon rijden