Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sannannas89 schreef:[ Afbeelding ]
Daihyo schreef:Wat is het toch een leuk veulen Toushie! Knap dier hoor!
Denise
Heerlijk genieten zo!
Leuk Maureen! Weet je al welke onderdelen je gaat rijden? En stap en draf is prima toch? Ik vond dat juist een hele fijne klasse om in te beginnen zonder explosies
Over explosies gesproken…. Mijn diva heeft vandaag voor het eerst een zadel op gehad. Ze doet het zo goed de laatste tijd dat ik het er maar gewoon eens op gegooid heb. Wel even de leertjes opgeknoopt en de singel niet te strak. Maar wel gewoon de beugels er aan. Ze vond het wat onwennig, maar verder deed ze het alsof het helemaal zo hoorde.
Ik heb wel een traantje weggepinkt. Want ze heeft het zadel van Jim op. Dat lijkt prima te liggen. Was even een emotioneel momentje, want die kwam zacht hinnikend aanlopen toen ik het zadel ophing
Maar wel supertrots op Noura. Na alle heftigheid, zo braaf met een zadel
[ Afbeelding ]
Bellatrix schreef:Goed zo! Je was toen gevallen met de contra toch? Dus een gewone galop is makkelijker en doet hij toch normaal mee?
xDenies schreef:Helaas haha. Hoewel de gokjes op insta met 235 & 850 heftiger waren
[ Afbeelding ]
454. Een kilo lichter dan vorig jaar. Ik weet het niet meer hoor!
Breder, gespierder.. maar niet zwaarder. Hoe dan. Ze lijkt teveel op mij..
MissYvette4u schreef:Mocht er iemand een fijn reiningzadel zoeken, Quizy's zadel staat te koop:
western reiningzadel Diamond C
Sychess schreef:850 was ik![]()
![]()
![]()
Nooit eigen paard gehad, weet ik veel....