Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sychess schreef:Ik ken alleen Magnolia, en dat is wel een hele goeie volgens mij. Als je 1x per maand doet, is 2 uur rijden wel te doen toch? Zit er in België niet veel meer aanbod trouwens?
speedfiets_2 schreef:No problem. Sta er zelf toevallig. Ik heb effe flink onder de meeleessteen gezeten. Alles stond op een laag puntje vanwege verkeerd bekappen. Gisteren nieuwe hoefsmid en vandaag weer sinds weken kunnen rijden
Sentir schreef:Even een vraagje. Waar rijden jullie allemaal? Ik zoek een manege waar ik 1x of meermaals per maand op wedstrijdniveau les kan volgen.
Dit mag gewoon over de grens van Belgie zijn. Maar niet te ver binnen Nederlandik heb de naam magnolia ranch al meermaals zien vallen maar ik denk dat die nogal ver is voor mij.
SCC schreef:Toushie heel veel succes straks met de operatie. ik hoop dat het je helpt en dat je goed mag herstellen.
Dat je straks weer lekker kan doen wat je wilt zonder pijn!
fijn dat het met moeder en veulen goed gaat. en fijn dat ze onwijs wijs is met haar kind.
hier nu 1x gestart ohz met trail beginners en pleasure walk/jog. en ik heb 1x trail aan de hand gedaan. Moet zeggen dat de parcours dingen wel leuk zijn met een paard dat alles leuk vind, maar wat valt het tegen als je alles volgens de regeltjes moet doen! Showmanship at halter wil ik nog een keer starten, maar dan moet ik eerst de regeltjes wat beter kennen om goed te kunnen oefenen.
NewBorder schreef:Leeftijd vanaf jaar of 5 tot 16 ongeveer beetje afhankelijk van hoe het paard is. Budget tot 8.5/ 9 ook afhankelijk van het paard.
Contact gehad met pa, magnolia ranch, Wendy van osch, Kris hermus
NewBorder schreef:Hallo, allemaal ik ben al een tijd niet actief meer op bokt en zag dat er geen western afdeling meer is.. heel jammer!
Ik ben opzoek naar een Quarter Horse of een leuke paint.
Voor reining ( geen wedstrijden) en lange buitenritten.
Weten jullie misschien een geschikt paard ergens te staan? Heb al contact gehad met verschillende stallen helaas niks passends.
Sentir schreef:@xdenies ik bedoel dan ook 1 op 1 lessen. Normaal met eigen paard maar door omstandigheden kan ik momenteel niet rijden met dat paardje. Je moet ook de juiste instructeur hebben. Je hebt instructeurs die niets zeggen over je zit en je maar 30 minuten een cirkel laten galoperen. Zonder iets te zeggen. Je hebt er ook die je meteen corrigeren, bijsturen en je opnieuw laten proberen.
Ik heb beide gehad, ik rijdt nu op een manege waarvan de paarden wel fatsoenlijk beleerd zijn en hun vak kennen. De manege waar ik voorheen reed (wel met eigen paard toen) laat zijn paarden opleren door de mensen die les komen volgen. Mensen die geen ervaring hebben en die allemaal andere dingen vragen. Je krijgt dus een rondhobbel paardje en leert helemaal niets.
Niet dat ik van 123 naar een andere manege ga, maar ik heb graag meerdere isntructeurs die het vak kennen. Je kan meer leten vam meerdere lesmensen dan van 1 enkele persoon. (Maar dat is mijn persoonelijke mening)
Maureen95 schreef:Ik lees ook zeker nog mee, maar vind het vooral leuk om mee te lezen. Wel hebben we 15 juni onze eerste wedstrijd bij de DAWRA in Houten waar ze open breed classes hebben. Zal waarschijnlijk alleen stap en draf worden aangezien ik door spanning nog niet lekker met hem de bak galoppeer.
[ Afbeelding ]
NewBorder schreef:Leeftijd vanaf jaar of 5 tot 16 ongeveer beetje afhankelijk van hoe het paard is. Budget tot 8.5/ 9 ook afhankelijk van het paard.