Mijne past niet, ga ik dus terug brengen. Dat mag toch wel?
Edit: dat hoofdstel had je al.
Noisy
Geplaatst: 09-12-21 20:53
Ja ik moet ook terug
De kleur blauw van de boots zit bij benadering toch niet in de buurt van kleuren van mijn pad dus die wil ik ruilen en de handschoenen die ik voor hubby had mogen ook een maatje kleiner
Voor wat? De sporen waren €59,99 en de riempjes €49,99. Hoofdstel was 49,99 en bit €49,00.
Zie nu alleen op de bon staan: Purchase of sale items are final and no guarantee. Kan ik mijn hoofdstel dan toch niet terugbrengen? Dat zou erg jammer zijn.
Dan moet ik hem maar zelf verkopen. Maar ga het toch proberen.
Nee, nu even niet. Maar het is een hele simpele dark oil. Met frontriem met veter. Geen bling. Er zit wel een werkje in de riempjes. Hij ligt in mijn auto, zal straks een foto maken.
Ik ben geslaagd! Nieuwe laarzen, zadeltassen, zweetdeken en uitrijdeken. Voor de uitrijdeken moest Adje even zoeken, maar hij heeft er nog eentje gevonden en daar ben ik heel erg blij mee!
Prachtige laarzen! Ik heb een paar nieuwe laarzen gekocht, heel erg blij mee!
germie
Geplaatst: 15-12-21 09:47
Ik ga denk ik zaterdag. Combineer het dan met een duikje. Snap registratie op een formulier nog steeds niet, want dat hoeft bij andere winkels ook niet, maar we zien wel.
Ik ga 29 december lekker shoppen bij Arthurs! Ben nu even benieuwd.. zijn de boots nou echt goed afgeprijsd? Mn hond heeft zojuist m'n ariats opgegeten...