Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sonja schreef:Hahaha kijk uit of ik teken volgend jaar iets met alleen maar weigeringen Loetie
) Ach, geeft niks! Ik vond het leuk... 
Ik heb mijn paard die balk ook niet kwalijk genomen. Die is zo geconditioneerd op die 10.50 paardenmaat dat ie niet meer kon anticiperen op 9 meter. En ik had de afstand niet gemeten; heel fout want dan was ik van 2 naar 3 ook binnendoor in draf gegaan en misschien had ie dan wel gepast en had de tijd nog sneller gekund. Sonja schreef:Het lastige van een dubbel met zo'n wedstrijd is dat je alles tussen B'tje en 1.70 meter in de ring krijgt.
Sonja schreef:Dan heb je netjes gestuurd Homiafortuna
Er zijn veel mooie springfouten gemaakt, precies wat ik wilde. Weigeringen wegens geen buitenteugels, balkjes door niet terug rijden, en natuurlijk de kijkers op de muur. Mooie, vriendelijke fouten zijn dat. Strafpunten zonder dat het vertrouwen schade oploopt, en zonder dat ze hun nek breken. Ik was helemaal blij met de resultaten.

We zijn weer heelhuids thuis gekomen, nog bedankt voor de hulp!

Mette schreef:@Anne_GTI: Volgens mij was jij mijn trailerbuuf! Ik hoorde bij de rode trailer en de stronteigewijze haflinger die de trailer niet in wildeWe zijn weer heelhuids thuis gekomen, nog bedankt voor de hulp!
Ik vond het trouwens ook zo leuk hoe je dochter zo bezig was met dr pony! Die kan zichzelf helemaal redden of niet? En ze kwam ook zo helpen met Mette de trailer in duwen, had ik niet verwacht
Dat was ik idd. Graag gedaan hoor. 
. Carolien007 schreef:Ik vond de dubbel voor ons precies goed staan, normaak komt die van mij ook niet echt uit op een ponymaat (tja ze is niet anders gewend om bij de paarden mee te springen) maar dat ging nu goed. Heb alleen naar 5 toe echt wel even terug genomen in draf, ze stond nog in crossstand en gaat dan nogal hard en hangen in de bochten.
Jooliieen schreef:Carolien007 schreef:Ik vond de dubbel voor ons precies goed staan, normaak komt die van mij ook niet echt uit op een ponymaat (tja ze is niet anders gewend om bij de paarden mee te springen) maar dat ging nu goed. Heb alleen naar 5 toe echt wel even terug genomen in draf, ze stond nog in crossstand en gaat dan nogal hard en hangen in de bochten.
Heb even je foto's bekeken op je profiel!
Je haf kan nog best wel wat sprongen maken zeg!
Volgens mij stonden wij aan de andere kant naast je? Jullie hadden toch die schattige witte pony aan de trailer gebonden?