[SGW] wie doen er 30 oktober ook mee aan de oefencross in Holten?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 17:23

Moderatoropmerking:
Nogmaals het verzoek om voor foto's gewoon het fotografen topic hier op sgw en sgw_itp in de gaten te houden, zodat het hier wat serieuzer over het nabespreken van de wedstrijd kan gaan.
Blijven vragen om foto's is hier niet de bedoeling.

Nishant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 19:01

Elsjuuh schreef:
heeft iemand ook nog foto's van 75 ?? een hafje :D

Ik heb er een paar van jou, maar hier alvast in ieder geval eentje:
Afbeelding

Verder heb ik van veel andere mensen ook nog foto's gemaakt.
Ik zal vandaag of morgen even een topic open hier op bokt voor de foto's.

Elsjuuh

Re: wie doen er 30 oktober ook mee aan de oefencross in Holten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 19:14

leuk dat je nog foto's van mij hebt :D
mijn hoofd haha super charmant.

Miepjee8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 19:39

Indy_Mouse_9 schreef:
Ooo we zijn 5e geworden! Vette kekness!

Ik vond t wel erg spannend, de laatste cross die ik met Pico reed heeft ze op allerlei hindernissen geweigerd, en in de laatste tijd ben ik er een paar keer vrij hard afgevallen (1 keer mn schouder uit de kom, minder :/). Maar ze liep vandaag super! We zijn in een beheerst gangetje door de bosjes gegaan, mevrouw liet zich fijn terug rijden, dus toen durfde ik ook wel een monstergalop op de velden aan :D

http://www.youtube.com/watch?v=TlZ-iZRTYO0
Geweldig gevoel om nr 60 in te halen! (Lieve nr 60, ik zag dat je hier ook hebt gepost, ben even je naam kwijt - sorry als we wat al te dicht achter je zaten bij hindernis 14 en ik geloof dat je paard wat enthousiast werd toen we voorbij kwamen...?

Ik heb echt een super dag gehad, heerlijk gereden en t vertrouwen in mijn paardje weer terug :D

Complimenten voor de organisatie, en wij zijn er volgend jaar weer bij!

(En mocht iemand nog foto's van ons hebben, nr 61, bruin paard, ik droeg een bordeux-achtig truitje met lichte streepjes op de mouw, ik zie ze graag! :))

Haha. Ik was nummer 60. Mijn paardje is altijd erg enthousiast in de cross, en al helemaal als iemand vlak achter hem is of hem inhaalt. Vind ik niet erg hoor. Maar je zat inderdaad wel beetje dicht achter mij bij hindernis 14. Vooral omdat mijn paardje netjes terug komt voor de hindernis en ik het gevoel had dat je me vlak voor de hindernis wou inhalen en mijn paardje ook nog wel eens uit stil stand wil springen, heb ik je geloof ik nog gewaarschuwd. Haha :)
Maakt verder niet uit hoor! Fijn dat je een fijne cross hebt gereden!

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 19:47

Miepjee8 schreef:
Haha. Ik was nummer 60. Mijn paardje is altijd erg enthousiast in de cross, en al helemaal als iemand vlak achter hem is of hem inhaalt. Vind ik niet erg hoor. Maar je zat inderdaad wel beetje dicht achter mij bij hindernis 14. Vooral omdat mijn paardje netjes terug komt voor de hindernis en ik het gevoel had dat je me vlak voor de hindernis wou inhalen en mijn paardje ook nog wel eens uit stil stand wil springen, heb ik je geloof ik nog gewaarschuwd. Haha :)
Maakt verder niet uit hoor! Fijn dat je een fijne cross hebt gereden!

Hey, grappig! Ik dat stukje al gelezen dat nr 60 was ingehaald en dat dat paardje wat enthousiast werd. Hihi, didn't ring a bell dat jij dat was toen ik het las. Haha! Vanmiddag in het bos hadden we het er nog over en nu lees ik jouw reactie... Tja, Rams moet je niet inhalen, dan begint de wedstrijd echt _/-\o_

Miepjee8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 19:58

Illusion1990 schreef:
Miepjee8 schreef:

Hey, grappig! Ik dat stukje al gelezen dat nr 60 was ingehaald en dat dat paardje wat enthousiast werd. Hihi, didn't ring a bell dat jij dat was toen ik het las. Haha! Vanmiddag in het bos hadden we het er nog over en nu lees ik jouw reactie... Tja, Rams moet je niet inhalen, dan begint de wedstrijd echt _/-\o_

Gelukkig waren er nog een paar bomen waaraan ik hem even tegen aan kon parkeren om de controle weer terug te krijgen :+

Tessabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 22:52

Zie net dat de uitslagen al op de site staan. 27e geworden bij de Senioren 1. Ben ik heel tevreden mee *\o/* volgende keer nog iets sneller rijden, springen kan m'n paard wel :D

Alle winnaars gefeliciteerd!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 23:09

:D Ik zou vandaag nog wel een rondje willen :+ Vond het echt leuk....

Maarja, volgende week St. Hubertusrit en dan in winterslaap met een paar indoors springen en dressuur.

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 00:34

Er vroeg iemand mij naar nr 142, stuur ff een pb met hoe je eruit ziet, dan kan ik kijken of je er tussen zit, want niet bij iedereen kun je het startnummer zo goed zien op het hesje ;)

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 07:51

Tessabo schreef:
Zie net dat de uitslagen al op de site staan. 27e geworden bij de Senioren 1. Ben ik heel tevreden mee *\o/* volgende keer nog iets sneller rijden, springen kan m'n paard wel :D

Alle winnaars gefeliciteerd!

Gefeliciteerd!

Ik ben wel even benieuwd waar je die lijst gevonden hebt :+ Gewoon waar eerst de starttijden stonden? Daar zie ik nu gewoon starttijden namelijk :Y)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 08:19

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 09:54

Goed, omdat jullie hoofdzakelijk fotoberichten blijven plaatsen ondanks meerdere groene verzoeken, sluit ik dit topic even zodat jullie die groene verzoeken misschien ook echt een keer lezen.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:09

En ik heropen het topic.
Met dus echt het verzoek om het hier gewoon wat serieuzer te houden en het te hebben over de wedstrijd zelf, niet wie er waar foto's gemaakt heeft van wie.

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:19

Ging het springen niet op tijd? Ik dacht namelijk dat ze de tijd ook bij gehouden hadden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:53

Volgens mij was het op strafpunten, dan op tijd, en bij evt ex aequo op stijlpunten.
Maar dat weet ik niet zeker hoor. Het IS omgeroepen, dat wel.

Tessabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:55

Uitslagen te zien via de site van De Eik (Nieuws) :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:57

Anne_GTI schreef:
:D Ik zou vandaag nog wel een rondje willen :+ Vond het echt leuk....

Maarja, volgende week St. Hubertusrit en dan in winterslaap met een paar indoors springen en dressuur.

Was niet meer gelukt, maandagochtend zijn ze voor dag en dauw meteen begonnen met de velden leegtrekken. Volgens Europese regelgeving mag een land niet te lang 'ongebruikt' zijn zeg maar, er moet wat opstaan. Heeft te maken met een of andere uitstoot van iets ofzo.

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 13:11

Zo wij zijn echt net buiten de prijzen gevallen, 11de bij senioren 1 :D Super trots op mijn pony. De 10de was net 2 seconden sneller in het parcours. Maar die van mij wilde het eerste stuk op het smalle pad ook niet in galop, na de 4de pas, dus daar hebben we wel wat tijd verloren.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:22

Sonja schreef:
Volgens mij was het op strafpunten, dan op tijd, en bij evt ex aequo op stijlpunten.
Maar dat weet ik niet zeker hoor. Het IS omgeroepen, dat wel.

Ik heb het niet gehoord, maar het stond op het briefje met de spelregels dat bij de rijbak hing. Over stijl stond er niets, maar bij de winnaar van de senioren is er inderdaad gekeken naar stijlpunten met springen omdat het ex aequo was.
Laatst bijgewerkt door Loetie84 op 01-11-11 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:26

Soms net mensen, die mods :D

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:40

MODs zijn inderdaad net mensen en soms nodig, helaas...
Maar aangezien mijn probleempje is opgelost heb ik mijn post aangepast. Zo ben ik dan ook wel weer :) en zo houden we het gezellig!

Maar beetje jammer dat de hindernissen zo snel al weg zijn. Ik wil ook nog wel een keertje! Ben echt blij dat ik geweest ben Sonja. Thanx voor het overhalen :D

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 13:42

wij zetten het voor volgend jaar ook weer in onze agenda.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:47

Carolien007 schreef:
wij zetten het voor volgend jaar ook weer in onze agenda.

Ik heb manlief ook al aangezegd dat hij vrij moet vragen voor het laatste weekend van oktober 2012 :D
Zelf doe ik denk niet mee (tenzij het gaat kriebelen natuurlijk...) want de planning is om 9 SGW's te starten. Past dan niet helemaal meer in het programma!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 16:22

Loetie84 schreef:
Maar beetje jammer dat de hindernissen zo snel al weg zijn. Ik wil ook nog wel een keertje! Ben echt blij dat ik geweest ben Sonja. Thanx voor het overhalen :D

Ja inderdaad jammer, anders waren wij ook nog een keer terug gekomen! (1 van de paarden is een schijterd eerste klas, die hadden we dus thuisgelaten zondag om ongelukken te voorkomen :+ )

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 18:38