Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Capri deed het ook super, alleen ik af en toe wat minder. Was pas onze eerste echte crosstraining, dus ben tevreden.
Simmie schreef:Ha ha ha! Ja, dat zou je wel weer willen he? Geeft niet hoor, ik neem droge kleding mee en Sim is dol op water.
meer volgt nog, moet nog even het laatste stukje naar huis rijden.
Mijn droge kleding niet nodig gehad, hoewel Sim echt dolenthousiast (en een tikje te hard) door het diepere water ging.
Lielle schreef:Je weet de spanning wel op te bouwen...Simmie schreef:Ha ha ha! Ja, dat zou je wel weer willen he? Geeft niet hoor, ik neem droge kleding mee en Sim is dol op water.
Droge kleren had ik ook bij me en ik heb ze nodig gehadmeer volgt nog, moet nog even het laatste stukje naar huis rijden.
Maar niets ernstigs verder. Ik had met ojee iig ook prima getraind. 
Ze was wel erg ontdaan, zelfs thuis keek ze nog beduusd, maar verder gelukkig geen enkele schade. Ik heb alleen mijn grote teen gekneusd
en inmiddels voelt het behoorlijk stijf, maar ook hier geen echte problemen. Training met Ojee ging ook nog top, dus toch wel een zeer geslaagde dag.