Hoe is het nu met merrie en veulen?
En idd, hoe is het Denies vergaan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Noem het maar bijgelovige oliebol maar mijn tweede naam is echt Pechvogel, dus je wordt voorzichtig.

Maar goed ik dacht we gaan het wel zien. Dus op ons gemak startnummer opgehaald, omgekleed en opgezadeld. Toen dacht ik .. we gaan warm rijden. Dus terwijl ik wat buigingen in zet werd er geroepen dat we 'alle 3' (reed met nog 2 andere) naar de wedstrijd bak moesten. Uh .. ja .. maar? Ik moet pas om 16u 

Toen waren er nog 3 namen en 1 prijs. En jawel ..
maar ik klaag niet!!!)
Ik ben geen slechte verliezer maar op deze manier valt het plezier wel een beetje weg. Wij werden een 3e, vrij terecht (niet in tegenstelling tot nummer 2 uiteraard), onze pattern ging gewoon niet lekker maar de telling klopt niet. Maar als het op die manier moet, dan dikke prima.
Een Out Of Pattern is een Out Of Pattern, simpel.
). En na inschrijving bij de WRAN gaan we zien hoe ons wedstrijdplanning er uit gaat komen te zien! Ik wil ook virtuals mee pakken. Heb er veel zin in.

Bellatrix schreef:Wat schrijf jij toch leuk.![]()
Ik ben wel heel benieuwd naar die 'andere' ruiters. Door wie of wat werd deze show georganiseerd? En wie was de jury?
Jij bent nog geen lid van de WRAN? Ik heb een paar keer gefotografeerd bij het WRAN NK en de sfeer is daar altijd top. Iedereen helpt elkaar en gunt elkaar de wereld.
Gefeliciteerd met je behaalde plaatsen, ik vind het super goed van je!!

Dat is ook niet erg want het was mijn op stap naar de WRAN, dus ik ga daar lekker aan de gang en ook virtuals mee pakken - dan kunnen we fijn thuis blijven haha. DLW zal ik wel gewoon doen, die zijn toch in samenwerking met WRAN en dan rijd ik die gewoon.

(of ik begrijp iets niet, dus dat terzijde) Bellatrix schreef:Je kan ze wel naar mij mailen? Dan kijk ik er even naar?