Maar jouw portie is wel ff genoeg geweest ja
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xDenies schreef:Nou ik vind het wel leuk om te zien dat mijn berichtje wel wat wakker schudt haha. Laten we hopen dat er voor iedereen weer wat leuks aan komt om te posten!
@ Bellatrix,
Nee ik ga 3 mei niet naar Leusden maar naar Ermelo voor onze 2e wedstrijdIk heb een week de tijd om maar liefst 4 patterns uit mijn hoofd te leren. Fantastische gepland natuurlijk. (organisatie was errug laat..)
@ Sychess,
Ach ook zonder eigen paard ben je hier natuurlijk welkom, maar ik snap je hoor. Waar les jij nu ook alweer? Wat een prachtige hond, ik snap wel dat je er verliefd op werd!
Leuk cadeau voor je vriend! Mijn broertje wilt dat ook graag maar ik durf het niet cadeau te geven![]()
@ Miereneter,
Wel leuk dat je mee leest![]()
@ Aries_31,
Spannende tijden! Over Natascha lees ik een heel hoop maar ik ken haar zelf niet. Zit zij wel in Nederland? Nou juni is al bijna, dus ik ga voor je duimen dat het dan kan gebeuren! Is het echt zadelmak maken etc of omscholen? -> Oooh ik lees het al haha.
Ach ik rij al tig jaar western maar over hoe een zadel moet liggen brand ik mijn vingers niet aan, dat laat ik lekker aan Evelien over. Mijn andere merrie liet het wel merken, Beeb dus niet - dat is wel een lastige. Maar goed. Nieuw zadel is er ondertussen en we gaan het wel weer zien de komende jaren. Als ze uit deze wederom groeit dan wordt ik gek ...
Wooow! Die is wel groot zeg, halleluja! Is het ook een Paint of iets?
@ Daihyo,
Leuk om te horen! We zitten echt in de lift, zo leuk. En weetje .. ergens vind ik het helemaal niet erg dat we nu pas op 14,5 jarige leeftijd fanatiek zijn met de echte manoeuvres. Dat lichaam heeft lekker kunnen groeien, alles zit nu zekerste weten dicht dus hopateeEn ze vind het zo leuk!
Wat super zeg dat ze deze keer relaxed bleef! Babysteps zijn nog steeds steps!!
@ Paint_Lover,
Gaat het nu wel beter met Frosty? Of haal ik iets door de war? Ik hoop dat alle fokplannen positief zijn beloop nemen! STond jij nou nog op Stal Tilburgs trouwens?
@ Brittney,
Nou, dan heb je toch wat leuks te melden! Eind mei is al bijna, spannend!
@ Loody,
Haha, vind het wel grappig dat dit precies je eerste post in dit topic is. Maar je bent welkom hoor! Ik kan me je even niet heugen van het andere topic dus wellicht iets leuks vertellen?
Wij hebben afgelopen week onze laatste vakantie week gehad en ik heb lekker met Beeb getraind. Nu komt er helaas een hele warme week aan, net voordat we op wedstrijd gaan. Dus even goed kijken hoe ik dit kan doseren want we moeten wel wat trainen en oefenen. Ik ga 4 patterns rijden, dus wish me luck.
Mijn broertje heeft een Dodge Ram gekocht dus we gaan echt in stijl naar onze 2e wedstrijd. Ook heb ik wat nieuwe spullen onderweg waar ik al een tijdje op wacht, dus duim vooral dat dit voor aanstaande vrijdag, of vrijdags, binnen komt dankjewel haha.
Onze instagram is vrij up to date, dus mocht je het leuk vinden zou ik daar zeker een eens blik op werpen. Maar vandaag kwam het filmpje van onze Boogschiet training van afgelopen 13 april van Siem Budding! Het was ontzettend leuk, wat minder gemeut en gewoon gaan. Heel veel mensen hebben gegallopeerd wat het toch net wat spectaculairder maakt! Beeb was héél erg fripsie, dus die ging soms best hard - en dan pijl aanleggen en doen en pooeeeh.Maar ik heb zeker raak geschoten en het heeft wat leuke beelden gegeven!
[ Video ]
Had ik mijn Working Equitation & wedstrijd filmpje ook al gedeeld eigenlijk?