Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
P01 schreef:De inschrijving voor de SGW in Hoogenweg is vanaf vandaag opengesteld.
Inschrijvingen mailen naar
concours@hoogenweg.nl
P01 schreef:De inschrijving voor de SGW in Hoogenweg is vanaf vandaag opengesteld.
concours@hoogenweg.nl
glenstorm schreef:P01 schreef:De inschrijving voor de SGW in Hoogenweg is vanaf vandaag opengesteld.
concours@manegehoogenweg.nl
Jullie hebben alleen B en L paarden toch?
Geen pony's?
glenstorm schreef:P01 schreef:De inschrijving voor de SGW in Hoogenweg is vanaf vandaag opengesteld.
concours@manegehoogenweg.nl
Jullie hebben alleen B en L paarden toch?
Geen pony's?
! CaKa schreef:Ik vind dat inschrijfsysteem van de KNHS (voor SGW Ermelo) wel een geniaal systeem. Lekker transparant en overzichtelijk! Hopelijk gaan ze dit gauw verder uitrollen. Kun je tenminste duidelijk zien hoe de situatie is. Sta ik op de lijst? Als hoeveelste op de reservelijst, etc. Hulde aan de KNHS!
Ik kan me niet inschrijven...
muts_marijke schreef:Dan vraag je toch iemand of die dat even voor je wil doen?
euuhhhhhh, ja... denk dat iedereen er om zit te springen om tot 0000 op te blijven omdat ik zo nodig 4 minuten door t bos wil sjeesen met mijn paard

Loetie84 schreef:muts_marijke schreef:Dan vraag je toch iemand of die dat even voor je wil doen?
euuhhhhhh, ja... denk dat iedereen er om zit te springen om tot 0000 op te blijven omdat ik zo nodig 4 minuten door t bos wil sjeesen met mijn paard
![]()
Ik vind gewoon dat het voor iedereen toegankelijk moet zijn om aan te melden, en vind dat de KNHS wat dat betreft een beetje de boot mist.
, dan de andere Belgen en tot slot de buitenlanders. Plus dat wanneer een wedstrijd vol dreigt te raken de ruiters die meer paarden hebben ingeschreven verplicht teruggaan naar, ik dacht, maximaal twee.