Route Utrechtse Heuvelrug online

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

annika_s

Re: Route Utrechtse Heuvelrug online

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:06

hier nog weer eentje terug had ook de kennismakingsklasse vond het super mooie rit en denk ik ckr voor herhaling vatbaar! bij de finsh hetzelfde probleem als rachelmarty de hertjes waren erg spannend Tong uitsteken hihi dus harstalg was 76 maar naar 10 min gedaald tot 49. En ben ook super blij dat mijn knollie alles zo goed heeft doorstaan Haha!

o_mariska_o

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:06

heey, ik heb een aantal van jullie vandaag op de foto gezet. daar ga ik zo wel ff een topic over openen in het foto deel van de endurance, ik plaats hier dan wel ff een linkje. Knipoog er zijn helaas niet heel veel boeiende plaatjes uitgekomen.. dit kwam doordat ik alleen op de groompunten ben gaan fotograferen. hier stond steeds allemaal drukte om jullie heen of jullie reden gewoon te hard Tong uitsteken
de geiten en kalkoenen waren wel fotgenique (schrijf je vast niet zo Tong uitsteken) haha!

is er nog iemand naar de prijsuitreiking geweest??

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:17

juval schreef:
en we zijn weer thuis.
ik vond het een heel leuke dag! prachtige route, super weer, en heel gezellige sfeer en aardige mensen allemaal! Ik heb er van genoten. Mijn paardje heeft zich ook goed gehouden, die werd wel wat heftig van al die paarden die ons inhaalden. De keuringen gingen goed, alleen bij de finish moesten we even 10 minuutjes wachten.
Ik vond het een heel leuke kennismakingsrit, en denk dat het wel voor herhaling vatbaar is.

Jammer Ach gut
Maar toch nog gefeliciteerd.

Was even gezellig!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:20

Gefeliciteerd voor alle mensen die hem goed uitgereden hebben OK dan!
rachelmarty schreef:
Wij ook weer. Super waardes behalve bij de finish, jammer genoeg. Mijn paard vond de herten op de hoek net voor het 'finish'-weiland niet echt leuk, wat resulteerde in een hartslag van 84 Boos! Maar na 10 minuten weer 56 (met ups wanneer de honden blaften en downs wanneer ze stopten Vork ) Verder heerlijk gereden en super blij met mijn paardje's conditie Haha!

Leuk he die herten *LOL* Die van mij ging ook over de zeik. Had precies 60 nog.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:21

Overigens, onwijs mooie route!!
Flinke beklimmingen, maar was wel een uitdaging!! Haha!
o_mariska_o schreef:
heey, ik heb een aantal van jullie vandaag op de foto gezet. daar ga ik zo wel ff een topic over openen in het foto deel van de endurance, ik plaats hier dan wel ff een linkje. Knipoog er zijn helaas niet heel veel boeiende plaatjes uitgekomen.. dit kwam doordat ik alleen op de groompunten ben gaan fotograferen. hier stond steeds allemaal drukte om jullie heen of jullie reden gewoon te hard Tong uitsteken
de geiten en kalkoenen waren wel fotgenique (schrijf je vast niet zo Tong uitsteken) haha!

is er nog iemand naar de prijsuitreiking geweest??

Startnummer 119 meldt zich vast Haha!

Ik ben bij de prijsuitreiking geweest, erg leuke prijzen OK dan!

o_mariska_o

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:38

weet je wie er prijs hadden in klasse 2kort? wij konden niet tot half 6 wachten..
had jij nog prijs?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:42

Als je een naam zegt, zeg ik misschien "oh die, ja die had prijs". Zo uit mijn hoofd weet ik het niet Bloos

Zelf had ik geen prijs. Ben als 34ste geeindigt (van de 34 in de uitslag Clown) Maakt me overigens niet uit, heb heerlijk gereden. En zelfs 10 km teveel gereden.. maar voelde gewoon goed.

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:56

Haha die hertjes! Die waren inderdaad vrij spannend! Bij mij ging het ook nog eens regenen op de finish en wilde ze maar met dr kont in de wind draaien. Dus een boel drukte om niets eigenlijk!

o_mariska_o

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:57

dat is het belangrijkste Knipoog jessica wonink, zegt je dit iets toevallig?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 20:17

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 20:20

Nagelbijten / Gniffelen Cortez en ik hebben die hertjes geloof ik niet gezien voor de finish!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 20:21

Djilan schreef:
Nagelbijten / Gniffelen Cortez en ik hebben die hertjes geloof ik niet gezien voor de finish!

Aan de rechterkant voor je links het veld van de finish op moest.

Bij mij kwamen ze net naar buiten *LOL*

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 20:35

SplashIsLief schreef:
Als je een naam zegt, zeg ik misschien "oh die, ja die had prijs". Zo uit mijn hoofd weet ik het niet Bloos

Zelf had ik geen prijs. Ben als 34ste geeindigt (van de 34 in de uitslag Clown) Maakt me overigens niet uit, heb heerlijk gereden. En zelfs 10 km teveel gereden.. maar voelde gewoon goed.

10 km teveel? Dus eigenlijk heb je gewoon een klasse 2 erop zitten *LOL*

Die hertjes, daarvan deed ons paard ook alsof hij die nog nooit eerder gezien had Rolleyes . Op de finish precies 60 gelukkig *LOL*

zorrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:03

Hee allemaal,

Was een heerlijke dag... alleen het einde wat minder!!!
Hele rit keurig verlopen, goede hartslag, alles gewoon prima... laatste keuring voorbrengen op t harde loopt ie ineens kreupel!!
Ik ben dus meteen naar de da geweest... hij verwacht gelukkig dat het niks erg is... waarschijnlijk verzuring van de spieren. Bloed afgenomen...maandag uitslag. Conditioneel was hij volgens DA perfect in orde gezien de goede controles...maar qua spieren was het gebied waarschijnlijk toch te zwaar...Boos!
Nu maar het beste er van hopen maandag!
Iedereen die t wel gehaald heeft GEFELICITEERD!!!
En ik hoop jullie in juli/augustus ofzo weer te zien...eerst herstellen nu!!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 08:45

Apple schreef:
SplashIsLief schreef:

10 km teveel? Dus eigenlijk heb je gewoon een klasse 2 erop zitten *LOL*

Die hertjes, daarvan deed ons paard ook alsof hij die nog nooit eerder gezien had Rolleyes . Op de finish precies 60 gelukkig *LOL*

Ja zoiets *LOL*
En dat moet ik ook horen van een stel endurance ruiters, dus moet ik nou gewoon klasse II starten... Hmm... haha.

Ze zijn ook erg eng *LOL*

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 08:49

Nog een mooie foto van vlak voor de finish:

Nog even koelen:
Afbeelding

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 09:52

Ik vond het ook een super rit! vond het een erg leuke dag. erg jammer was wel dat we bij de p/a moesten stoppen. we hadden 64 na 10 min 72! ze werd daar zoo super druk in de 10 min. achteraf hadden we het ook anders aan moeten pakken. maar goed het was de eerste keer dus volgende keer beter. Het leek als of haar benen jeukte! ze kon niet stil blijven staan had meer energie toen dan aan het begin. want aan haar condietie lag het ckr niet! Tong uitsteken

miranda85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 14:22

dat is inderdaad wel erg jammer CxX. dan baal je wel als je een kennismakingsrit rijd en je kan hem niet uitrijden. misschien volgende keer singel wat losser doen en er naast stappen en dan gelijk aanbieden??
je leert elke keer van je paard als je een rit maakt.
dit was mijn eerste rit met dit paard, heb met zijn moeder wel endurance gereden. maar voor mij was het ook al weer 4 jaar geleden de laatste keer.. gelukkig geeft yakhim wel aan dat hij moe is, wat zijn moeder overgens nooit deed! en dat is ook vaak het gevaarlijkste.
ik ben in ieder geval wel blij met een uitgereden rit. de plaatsing maakt mij niet uit, daar gaan we niet voor!

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 15:35

ik ben er idd naast gaan lopen en het trukje van de singel hoorde ik pas achteraf Tong uitsteken haha Naja volgende keer beter

o_mariska_o

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 16:34

rachelmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:00

Djilan schreef:

Haha.. jij geluk gehad!!
Maar mijn paard deed überhaupt raar gisteren wbt andere dieren. Je had hem naar de ezels moeten zien kijken... Knipoog

MoonLight01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 11:04

Wij hebben gekeken en vonden het heel erg leuk!!!!
Wij willen ook mee rijden met een kennismakingsrit. Hebben jullie tips voor ons!!!!!!! graag pm

ChelseaAyLee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 23:17

Hallo allemaal, ik heb ook voor de eerste keer meegedaan, en ik vond het super. Mijn paardje hield het allemaal goed vol, ze werd steeds fanatieker. De hartslagen waren 44, 58, 56, 40. Ik heb haar gelijk aangeboden en nergens hoeven wachten. Voor de P/a had ik nog niet door dat je ernaast kon gaan lopen, dat doe ik dus volgende keer wel. Het was echt een super ervaring en duidelijk echt iets voor mijn paardje, ze had de oortjes erop, liep lekker op een tempo en gaf zelf aan of ze wilde galoperen of stappen.
Nou nog even wachten op de volgende, op de ginkelse hei gaan we van start voor het echie.