Ik heb bij je op stal ook in haar oortjes gefluisterd dat ze het super goed doet en dat ze er prachtig uit ziet
Ik duim voor jullie Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik duim voor jullie
ik hoop dat alles goed blijft gaan !!billykid schreef:Mijn kont is rond genoeg smaxie,maar ja alle gekheid op een stokkie,we komen net bij de dierenarts vandaan,voor controle + behandeling.
Ze was zeer tevreden en had natuurlijk van tevoren geen idee hoe snel dat het paard op de behandeling zou reageren omdat ze deze ziekte nog nooit had behandeld.
Ze heeft nu een behandeling gehad,een of andere pil, en druppen voor mee naar huis die ze 2 maal daags moet innemen.
We mogen weer wat lichte arbeid verrichten en over 5 weken terug komen voor vervolgbehandeling cq controle.
Op de terugweg zijn we even bij de fam. Timpen langsgeweest om het paardje te showen en een bakkie koffie,altijd ff gezellig.
Ik houd jullie op de hoogte, groetjes, Jan
)
johantimpen schreef:billykid schreef:Mijn kont is rond genoeg smaxie,maar ja alle gekheid op een stokkie,we komen net bij de dierenarts vandaan,voor controle + behandeling.
Ze was zeer tevreden en had natuurlijk van tevoren geen idee hoe snel dat het paard op de behandeling zou reageren omdat ze deze ziekte nog nooit had behandeld.
Ze heeft nu een behandeling gehad,een of andere pil, en druppen voor mee naar huis die ze 2 maal daags moet innemen.
We mogen weer wat lichte arbeid verrichten en over 5 weken terug komen voor vervolgbehandeling cq controle.
Op de terugweg zijn we even bij de fam. Timpen langsgeweest om het paardje te showen en een bakkie koffie,altijd ff gezellig.
Ik houd jullie op de hoogte, groetjes, Jan
Hey Jan en Tineke,
Ze ziet er inderdaad goed uit, de kilo's zie je er aan vliegen. hopelijk gaat dit zo door.
Leuk dat jullie langs zijn gekomen om Peppy te showen.
En wat denk je mijn combinatie was niet 3 meter maar ook 11 meter. (errrrrrrrug eng)
Bea, Johan en Mayke zit zich er dus nu ook mee te bemoeien

susan schreef:wow jan weet je zeker dat dit hetzelfde paard is
menw at ziet ze er al veel beter uit heerlijk zeg!!!!
zeg..? Staat er nu een BBQ op de voorgrond??...