Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vickelientje schreef:Begin me af te vragen of er ook mensen zijn die níet omgaan na een proefles...?![]()
Had laatst m'n vriendin mee voor een proefles en die is ook helemaal om! Ze vond het geweldig! Zal dan toch wel soort van besmettelijk zijn ofzo.
ook leuk om te horen dat het ook heel anders kan gaan!
, me 2e les is 28 mei
Waratje schreef:Vickelientje schreef:Begin me af te vragen of er ook mensen zijn die níet omgaan na een proefles...?![]()
Had laatst m'n vriendin mee voor een proefles en die is ook helemaal om! Ze vond het geweldig! Zal dan toch wel soort van besmettelijk zijn ofzo.
Zie mijn post op pagina 2
Vickelientje schreef:Hé ja, ik zie het... maar jij bent gewoon een uitzondering![]()
Ik doe mijn best

Fijn om te horen dat je het leuk vond! Nog veel succes met zoeken van een mooie outfit voor je pony
), spring gefokt , en naar mijn weten altijd engels gereden. Het beestje pakt alles echter ontzettend snel op, en ik krijg van iedereen de opmerking dat het er al zo goed uitziet (van de week zelfs een opmerking van een westernruiter dat we er uit zien alsof we al jaren western rijden. Dat vond ik een enorm compliment). Paardlief is naar mijn mening erg blij met deze omschakeling. Ik zie alleen nog maar oortjes naar voren staan, en hij wordt steeds fanatieker. En voor mezelf: een gevoel van thuis komen. Ik vind het super leuk!
). Dus dat ik nu op een stal sta, waarvan de helft western rijd, is gewoon super fijn.
. tamara16 schreef:mijn eerste westernles was vorige week woensdag bij de silver ranch in oosterwolde, reed daar op een brave quarter horse genaamd nippy, vond de jog wel lekker zitten, alleen het zadelen is wel wat lastig.
maar vond het zeker leuk, me 2e les is 28 mei
Geweldig paard om het op te leren!!
Ik had enorm uitgekeken naar mijn eerste les op de Veluwe Ranch. Pffff, ik heb werkelijk alle hoeken van de bak gezien! Ik wilde naar links, hij ging naar rechts. Stukje voorwaarts? Hij ging naar achteren. Vreselijk! Niet meer gaan dus! Mijn zusje en een vriendin wilden wél nog een keer, dus die afspraak was gauw gemaakt. Zuslief kon toen op het laatste moment niet, dus ach, ik toch nog maar een keer geprobeerd, dit keer op een uberbraaf paardje. En toen.... was ik OM!
En guess what: dat 'eigenwijze' paardje werd uiteindelijk mijn lieveling om op te rijden! Haha, het kan raar gaan! Heb nog een aantal jaren gereden (ook twee eigen westernpaardjes gehad) en nu begint het toch weer te kriebelen hoor
Eens verslaafd...
leuk al die reacties! En tot nu toe bijna ook iedereen om! Ik dacht dat western toch best een kleine kring van rijders had maar ik kom steeds meer mensen tegen die western rijden en ook steeds meer ranches of manages waar ze western les geven. Erg leuk!
dat gune ik haar niet
haffiegekkie schreef:Een jaar geleden me eerste western, ervaring ik vindt nu nog steeds harstikke leuk .Maar me paardtje is, niet zo geschikt voor vindt. Wel jammer maarjah ik koos zelf ,voor ik wou niet dat ze slacht ging![]()
dat gune ik haar niet
![]()
Ik ben nu weer op engelsrijden.
heb over 2 weken me eerste westernwedstijd pleasure .
Kijken wat van bak 2 weken elkaar les mee rijden van western even oefen na naar een jaar geen western rijden.
.
,