Splash_ schreef:Yvie_Juudje schreef:Omdat er al mensen zijn die hier hard voor werken om deze beestjes te helpen.
En het levende bewijs heb ik in mijn bezit
Super!
Ben trots op je meis!
Gelukkig zijn die mensen er toch nog, mensen die wel nadenken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Splash_ schreef:Yvie_Juudje schreef:Omdat er al mensen zijn die hier hard voor werken om deze beestjes te helpen.
En het levende bewijs heb ik in mijn bezit
eazyboy schreef:je kunt niet vroeg genoeg beginnen met het beleren van je paard,
als jong paard hebben zei een 'imprint' geheugen,
dat betekend dat zij 3 keer zosnel leren als een paard dat uit de opfok wordt gehaald waar nooit wat mee gedaan wordt,
je bent maatjes met je paard..je leert hem begrijpen al van jongs af aan..je kent hem vanaf zijn eerste stapjes en weet wat je paard wilt en niet wilt..
hij heeft op een moment zijn bandages uit mijn kast gepakt en die aan mij gegeven..
hij heeft veel gekeken naar anderen paarden,
hierbij nam ik aan dat ik ze om moest doen en dat heb ik gedaan..
ook heeft hij daarna het longeerlijn aangegeven ..
toen zijn wij naar de bak gegaan en heb ik gevraagd wat hij nou wil,met dat ik dat deed op mijn manier begon hij te lopen en hiervanuit heeft hij zichzelf leren longeren...
zie het maar als rijden op een paard wat nooit getemd is!
) Yvie_Juudje schreef:HAHAHAHAHAHHA sorry TS maar hier ga ik niet eens serieus op antwoorden, ik hoop dat je, als je het terug leest, je zelf gelooft. Want je zet je zelf hiermee aardig voor gek!!

luxje schreef:en als hij morgen per ongeluk een zadel aanraakt met zijn neus, dan zadel je hem op en gaat met hem rijden...?
jaja...

eazyboy schreef:als je het uit liefde doet,hoef je het onnodige toch ook niet te vragen?

eazyboy schreef:wat jullie onnodig vinden vinden hun nodig
eazyboy schreef:wat jullie onnodig vinden vinden hun nodig
eazyboy schreef:ja vraag zoiets is aan je eigen paard yvie,
ik bedoel je weet toch wat je paard van je verlangt?
wat hij graag doet en wilt?
waarom zou nou hij iets willen doen?