Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Arnoud schreef:Wij organiseren de Drentsche Loo-rit. Aangezien deze wedstrijd nieuw is, is bij ons de inschrijving verplicht en wordt deze gecontroleerd
Overheden en instanties hier zijn erg streng en soms moeten we ons erg onderdanig opstellen om enigzins tot medewerking te komen. Voor de komende jaren houden wij die medewerking graag en gaat dan hopelijk meer op basis van vertrouwen, maar ea houd wel in dat iedere deelnemer de door ons gemaakte afspraken opvolgd. Tja en als dan iemand niet op de hoogte is van de afspraken, omdat die niet op de voorbesprekeing is geweest, is dat voor ons heel vervelend en kan dat het voortbestaan van de wedstrijd in gevaar brengen.
Wij hebben een aantal voorbesprekingen voor de aanvang van de start, maar zullen voor de latere starters op gepaste momenten ook voorbesprekingen inlassen. Dit staat niet in het programma om e.a flexibel te houden.
Sancties: we kijken naar de mogelijkheid om iemand die aan de start verschijnt zonder voorbespreking, alsnog naar het secr. te sturen om de info te krijgen (gaat af van starttijd).
Dit klink heel zeikerig en is het eigenlijk ook, maar voor ons is het niet leuk om onderdanig te moeten zijn bij instanties en later blijkt het voor niets te zijn geweest. (altans geen voorgang voor komende jaren)
Ik hoop dat hiervoor begrip is.
En ze kon nog wel 10 km meer.

Op zich tevreden, tot twee km voor de finish, toen paard besloot om niet meer normaal te stappen.
Bij de finish dus een te hoge hartslag. Maar verder erg fijn gereden, mooie rit

Royaltjuh schreef:Nog mijn complimenten aan de organisatie en vrijwilligers
Ik heb nog geen vergelijkingsmateriaal, maar vond het super georganiseerd! Voor herhaling vatbaar hoor!
WendyBZ schreef:Royaltjuh schreef:Nog mijn complimenten aan de organisatie en vrijwilligers
Ik heb nog geen vergelijkingsmateriaal, maar vond het super georganiseerd! Voor herhaling vatbaar hoor!
Welk startnummer heb jij? Volgens mij hebben mijn grooms jou op de foto gezet

)