Op een of andere manier verdwijnen er dan topics
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anya schreef:verwacht ik dat ik of een briefje/mail thuis krijg, of dat het op de wransite staat
Anya schreef:Als de wran iets officieel te melden heeft, verwacht ik dat ik of een briefje/mail thuis krijg, of dat het op de wransite staat
Romkabouter schreef:Wij zitten ook allemaal op de brief te wachten waarin dat forum als officeel communicatiekanaal ingesteld wordt![]()
Waarom zou dan een forum als informatie cq communicatiekanaal worden ingesteld?
geloof ik.
Pannenkoek schreef:Het bestuur van de WRAN vraagt zich ook af waarom er zoveel mensen zolang achter de PC zitten, ze gaan zelfs zo ver dat er afgevraagd wordt of we geen werk hebben.........Waarom zou dan een forum als informatie cq communicatiekanaal worden ingesteld?
Alsof trainen voor wedstrijden dan nog nut heeft??
Of belangeloos clinics geven?? Of proberen de sport te promoten?? 
Citaat:Dubbeldun schreef:
@Yosan : kijk eens in de lijst van geregistreerden of je nog wel voorkomt (ik niet dus)
Anya schreef:ik krijg de whw niet.. er zit hier geen westernstal.. of manege... groot voordeel is weer, dat wij geen cap ophoeven. Ook niet in onze supermooie supergrote binnenbak die binnenkort gebouwd gaat worden. Prachtige wedstrijdlokatie trouwens.
ik zet die vraag er niet neer.. heb me nooit aangemeld op dat forum. Als de wran iets officieel te melden heeft, verwacht ik dat ik of een briefje/mail thuis krijg, of dat het op de wransite staat
Citaat:Alles samengevat komt het er op neer dat tot aan de intergratie met KNHS (Plus/Minus februari 2008) dat het dragen van de cap tot en met L3 verplicht gesteld wordt, en vrij is voor die ruiters die uitkomen in de zwaarste klassen Western L1 en L2. De verplichting tot het dragen van een cap blijft ten alle tijden gehandhaafd voor ruiters jonger dan 14 jaar en/of wanneer de ruiter niet op een eigen paard uitkomt.
Natascha dH schreef:Of hebben de monsterknechten bij de (hengsten)keuringen van het KWPN (e.d.) ook een cap op?
nielsd schreef:Trouwens, moeten de grooms dan geen cap op?
Die hebben het paard ook even vast op wedstrijdterrein.
) en voltige..Citaat:Voltigeren kan zowel in teamverband als solo. Een voltigeteam bestaat uit zes jongens en meisjes in de leeftijd vanaf 6 jaar. Solovoltige is mogelijk vanaf 14 jaar. Het voltigeren bestaat uit twee onderdelen: de verplichte oefeningen en de kür. Bij de verplichte oefeningen moet iedere voltigeur binnen een vastgestelde tijd zeven basisoefeningen uitvoeren. Bij de kür moet de solovoltigeur of het voltigeteam -ook weer binnen een vastgestelde tijd- een samenstelling van vrije oefeningen laten zien. De kür wordt onder andere beoordeeld op moeilijkheidsgraad, samenstelling, technische uitvoering en muziekkeuze.
lopen als ze op en af zo'n paard hopsen
.en jullui raden het al,de enigste cap die 'lekker'zit was een casco.ik heb dus nog steeds geen cap.dat word dus vorlopig buiten rijden,want de cap-plicht geld alleen op het manege terrein.
over kromme regels gesproken.dus in de duinen kan ik er niet afpleuren ofzo?maarja als ik hem niet draag in de bak krijg ik een discussie die ik verlies dus niet (wil)aangaan,ordnung must sein oid
.ik ben blij dat ik geen wedstrijden rij of lid ben van wat voor kliek dan ook,anders ben ik nog verplicht om me te ergeren aan de democraties genomen besluiten van de betreffende kliek
.ik heb al moeite met de ondemocratiese besluiten op mijn stal.dit geschreven hebbende ga ik weer surfen op zoek naar een toko op redelijke afstand die mijn maat pispot verkoopt
Natascha dH schreef:hee, wat is de definitie van een "ruiter"?Citaat:Alles samengevat komt het er op neer dat tot aan de intergratie met KNHS (Plus/Minus februari 2008) dat het dragen van de cap tot en met L3 verplicht gesteld wordt, en vrij is voor die ruiters die uitkomen in de zwaarste klassen Western L1 en L2. De verplichting tot het dragen van een cap blijft ten alle tijden gehandhaafd voor ruiters jonger dan 14 jaar en/of wanneer de ruiter niet op een eigen paard uitkomt.
Dan kunnen we wel met een hoed starten in de IHT en SAH !!!![]()
Of hebben de monsterknechten bij de (hengsten)keuringen van het KWPN (e.d.) ook een cap op?
Anya schreef:.........het extra vet gemaakte zinnetje..........
Dat kan je toch niet maken