Ik vroeg het me ook al af.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hilde_ schreef:Een leraar van mijn vorige school maakte ook foto's.
ik had 200 punten en stond 2e. Het springen ging niet heel goed een weigering op hindernis 1 omdat meneer er geen zin in had en begon te bokken. De cross ging aan de ene kant heel slecht aangezien ik weigeringen had en ik daardoor gediskwalificeerd was en hij om de zoveel tijd stilstond en omdraaide en het vertikte om nog verder te lopen, maar aan de andere kant ging de cross ook best wel goed want hij had als hij liep een veel beter tempo als in westerbork en sommige sprongen ging heel fijn dus een beetjee dubbel gevoel :S Ik heb in ieder geval de cross uitgereden en daar was ik wel blij mee..
ze wou echt hard en deed heel erg haar best!:P soms zelf iets te hard
maar het was heel leuk
Ik had maar een weigering door een stuurfoutje op de dubbel van 4 en ze had wat moeite met het water maar verder ging het echt top
retzster schreef:Hilde_ schreef:Een leraar van mijn vorige school maakte ook foto's.
Weet je zijn naam ook?
Er was ook iemand van de landmacht die foto's maakte. Die krijg ik binnenkort allemaal (paar honderd).
Nog even geduld.
Hilde_ schreef:Eling Homminga geloof ik
ladyzwien schreef:sjaan: hahha ja 1 van ons 4 moest kampioen worden van de trainster haha
maar 1 kampioen en 2 reserve kampioenen is toch ook goed, ze was in ieder geval trots!
haha ja ben zeer veel bokkers vergeten, heb er zoveel gezien haha
. Hilde_ schreef:Eling Homminga geloof ik
Dacht dat er stond hij heeft ook een site, maar ze vraagt juist of hij een site heeft. Blond. 
( mijn paard is nog maar 2,5 hopelijk doen we ooit mee). Ik weet de uitslagen van mijn instructrice niet, ze reed in de L-paarden mee met als startnummer 110.
retzster schreef: