Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die staat nog braaf stil in het starthok, die heeft na hindernis 3 pas door wat de bedoeling is
Achja, zij heeft ook pas 3 crossen gelopen, en ben erg trots op d'r dat ze alles zo goed rondloopt

hihi. Nog wat losgedraafd en gegaloppeerd en daarna mocht ik starten. Start ging moeizaam, hij verstijfde even maar daarna vol gas naar 1. 2 ging goed, 3 echt netjes (was bang mn hoofd te stoten omdat hij nogal eens niet van een afsprong zakt maar springt hihi), 4 goed, 5 goed, 6 goed, 7 goed, 8 goed. Toen kwam 9 en hup meneer sprong het bordje eraf, dus weigering, opnieuw aangereden en goed gesprongen en daarna ook B, het huisje, doorgereden naar het water, water in keurig, waterval op ook goed met een kleine aarzeling (maar had hem vorig jaar gelukkig al gedaan), bos uit nr 12 goed, nr 13 goed, trackenrer 14 goed, molenwiek over het midden ook en toen door naar de afsprong (brr). Goed erop, gesprongen, keurige afstand en eraf (ik scheet in mn broek), hij ging er echt super af, juichend weer verder hihi, rest ging ook goed, lekker tempo (ik was nog positief). Toen kwam ik bij hindernis 22 en ik kreeg hem er niet heen en drijven drijven drijven maar hij stopte. Toen werd ik pissig want er was niks aan de hand, nog een keer aangereden en hij sprong, 23 en 24 en gefinished.

Dus dat maar snel gedaan, daarna het paard op en wat inspringen. Parcours was niet erg hoog, dus heb niet zoveel gedaan. Daarna het parcoursje in, ging lekker en was foutloos.
Scum schreef:He, wat vreselijk balen Caatje. Je moet idd uit de cross gehaald worden als je fout rijdt. Nu heb je dus ook nog -2 aan je broek hangen!

IndianSummer schreef:Wat balen zeg Caatje! Vreemd dat je gewoon door mocht rijden..
Netjes Tientjeh! Super voor de 2e cross!

rowo schreef:Wel erg slecht van die hindernis controleur dan....