Het verlossende antwoordt dan maar, leden, lid deelnemers, van een vereniging, worden uiteindelijk niet als klanten gezien. Dit dan wel volgens de dikke van Dale hé
ver·eni·ging (de ~ (v.), ~en) 1 groepering, gevormd door aaneensluiting van personen ter bevordering van een gemeenschappelijk belang 2 samenvoeging van een aantal zaken => aggregatie, conjunctie, junctie 3 samenkomst van een aantal personen
klant (de ~ (m.), ~en) 1 iem. die van de diensten van een handelaar, vakman enz. gebruik wenst te maken => cliënt 2 [inf.] persoon, kerel => man
deel·ne·mer (de ~ (m.)) 1 iem. die aan iets deelneemt => participant
le·den·lijst (de ~) 1 naamlijst van de leden van een vereniging
lid (het ~, leden) 1 iem. die deel uitmaakt van een groep of vereniging 2 onderdeel van een samengesteld geheel => geleding 3 zelfstandig beweeglijk deel van het lichaam van mens of dier 4 [form.] penis 5 gewricht 6 [biol.] deel van een plantenstengel tussen twee knopen 7 paragraaf van een wetsartikel => alinea
Anya, ik wilde voor jou puntje vier nog verwijderen, maar ik dacht nu je mijn wat beter hebt leren kennen, dat je daar niet meer warm of koud van zal worden.