.Hewb er echt veel zin in, vanavond eerst nog even lekker oefencros, kunnen we nog even lekker oefenen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
& niet al te moeilijk zo te zien
Ik ben er een aantal jaar geleden met mn B Welshje geweest,, toen toch nog wel heel wat ( stuur ) foutjes, alternatief van water verkeerd genomen enzo. T is ook wel allemaal heel erg sturen enzo

ik heb super veel zin in zaterdag!!!
LisaB schreef:Leuke hindernissen. Op- en afsprongen kunnen weer eens geoefend worden. Moet je het water inspringen? Is daar dan en alternatief voor? Mag het hopen, anders kan ik wel eens een probleempje krijgen

mariska1990 schreef:hee ik doe ook mee in heino bij de B paarden ... word mijn 2de keer sgw:D maar ik had nog ff een vraagje voor de mensen die er al eens eerder zijn geweest: in het gewone springparcours zit daar ook een muur in??? daar heeft die van mij een bloedhekel aan:S maarja....
Ben van de grote paardenclub in Heino en moet dus ook meehelpen. Heb er iig al zin in! Hopelijk blijft het wel een beetje droog. 

Ben al 2 jaar achter elkaar langs dezelfde boom geschaafd en ik vrees dat me morgen weer precies hetzelfde gaat gebeuren met mijn stoute Nika
Misschien toch maar is extra goed opletten in dat bochtje. Mij kun je herkennen aan mijn blauwe scapa dekje en een blauw shirt. Ik heb een klein paardje die alleen maar heel hard wil gaan. En natuurlijk aan mijn nummer, 87