Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dofuzz schreef:ik vind dat jij [...] dan wel 's aan de alarmbel hoort te trekken want ik hoor van andere WRANjurys andere commentaren over regels.
Citaat:... stel vast dat bij heel wat WRANjurys regels, woord en daad niet zijn wat jij beschrijft. en inderdaad deze supermensen zijn ook gewoon sterfelijk maar mag dat een excuus zijn om grove fouten te maken zonder repercussies?
Citaat:bij de amerikaans-imperialistisch-denkende NRHA en consoorten is men sowieso verplicht om 2jaarlijks te hertesten of men kan na het herhaaldelijk maken van fouten verplicht worden binnen de 6 maanden te hertesten of bij te schoolen.
Citaat:zo hoorde ik het verhaal van een belgische NCHA jury...
Frayba schreef:OK, eens kijken hoe dat zou werken:
{alarm modus aan}
Chris: ALARUUUM ALARUUUM
PeterV: wat is er Chris?
Chris: d'r is van alles aan de hand!!
PeterV: wat dan?
Chris: tja, d'r zijn commentaren op de regels
PeterV: welke commentaren dan?
Chris: dat weet ik niet, maar ze zijn van WRAN jury's
PeterV: welke WRAN jury's dan?
Chris: dat weet ik ook niet, ze hadden op de laatste bijeenkomst geen bijzondere commentaren op de regels. Ja, wel wat aanpassingen, maar die hebben we in de ALV behandeld.
PeterV: maar waarom dan alarm?
Chris: Dofuzz vindt dat ik dat moet doen
PeterV: wie???
Chris: Dofuzz, weet je wel, van Bokt
PeterV: wie is dat dan?
Chris: geen idee, maar ik heb nog wel een kratje bier tegoed van haar
PeterV: OK!!! {kijk, dat trekt de aandacht van Peter} geef me een seintje als dat bier binnen is, dan gaan we het er eens serieus over hebben
Chris: da's goed
{alarm modus uit}
Citaat:Dear Rob:
I am writing in regards to the email question you submitted.
The judge may ask for the horses to stop and reverse. Sometimes they ask for the horses to stop, back and then reverse. The intent of the rule is to NOT allow the judge to ask for horses to reverse at the lope.
Alex Ross
Executive Director of Judges
American Quarter Horse Association
1600 Quarter Horse Drive
Amarillo, Texas 79104
(806) 378-4710-office
(806) 679-5028-cell
aross@aqha.org
Rob_H schreef:Sometimes they ask for the horses to stop, back and then reverse.
.
Romkabouter schreef:Ik ga wel showmanship doen, veel te moeilijk dat pleasure
Romkabouter schreef:Dat was om hem de bak te laten zien, showmanship komt volgende keer