Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en in keer gehad dat hij hard ging in hem niet goed meer kon stoppen en toen bleek dat mijn martingaal kapot was gegaan in de cross. patsmu schreef:En meer als 20 seconden te vroeg binnen komen in de cross doe je ook maar 1x!

rowo schreef:Het is zeker orgineel. En het mooiste is nog dat het vastgelegd is op foto. Dat is vast nog niet veel mensen overkomen!
). 
Simmie schreef:rowo schreef:Het is zeker orgineel. En het mooiste is nog dat het vastgelegd is op foto. Dat is vast nog niet veel mensen overkomen!
Het "ergste" is dat mijn eigen hubbie dit gefotografeerd heeft. Ipv naar me toe te komen rennen om de helpende hand te bieden blijft ie gewoon plaatjes staan schieten!![]()
Achteraf altijd leuk dat het op plaat staat want zo heb ik het zelf goed terug kunnen zien.
De foto's die ik hier heb geplaatst zijn nog niet de helft van de betreffende greppelfoto's.......
Volgens mij was het zo'n slow-motion-val dat ie wel door had dat je je geen pijn ging doen.. Ik geef hem in dat geval geen ongelijk
floor01 schreef:GvdT: dat van die autosleutels heb ik ook eens gedaan. Toen was wel de kofferbak nog open. Je raadt het al: ik ben toen van achter naar voren geklommen om de auto open te maken. (Gelukkig was er niemand in de buurt).
. Echt helemaal geweldig
.
, maar zo dom als ik ben toch weer langs dezelfde boom heen
, maar dit keer met Jipje!!! Ik ben niet blont hoor
Simmie schreef:rowo schreef:Het is zeker orgineel. En het mooiste is nog dat het vastgelegd is op foto. Dat is vast nog niet veel mensen overkomen!
Het "ergste" is dat mijn eigen hubbie dit gefotografeerd heeft. Ipv naar me toe te komen rennen om de helpende hand te bieden blijft ie gewoon plaatjes staan schieten!![]()
Achteraf altijd leuk dat het op plaat staat want zo heb ik het zelf goed terug kunnen zien.
De foto's die ik hier heb geplaatst zijn nog niet de helft van de betreffende greppelfoto's.......

Einde Limburgs Kampioenschap. Dit heeft dagen meer pijn gedaan dan mijn lijf
en sindsdien wacht ik braaf tot alle onderdelen verreden zijn alvorens ik me rijk reken