[WN] bridleless

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 13:42

Valenciatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 23:08

Ik rijd ook vaker bridleless op de quarters die ik rijd mjah jammer genoeg heb ik daar geen filmpje van..Boos! Dinsdag geef ik een demo met 1 van die quarters en is ook de bedoeling dat ik dat bridleless ga doen... Ben eens benieuwd naar de reacties want de mensen die komen kijken rijden zelf allemaal dressuur/springen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 14:45

Tja, die van Tinkerloos is er ook weer zo eentje. Moet je daar nou Oooooh en Aaaaah voor roepen? Ik zie echt alleen maar een paard wat absoluut niet goed loopt, niet aan de hulpen is en niet onder appel staat....
Waarom is dat nou iets om blijkbaar trots op te zijn?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 14:48

Sonja schreef:
Tja, die van Tinkerloos is er ook weer zo eentje. Moet je daar nou Oooooh en Aaaaah voor roepen? Ik zie echt alleen maar een paard wat absoluut niet goed loopt, niet aan de hulpen is en niet onder appel staat....
Waarom is dat nou iets om blijkbaar trots op te zijn?

Scheve mond Dank je wel voor deze aardige woorden.

Heb je misschien gemist wat ik erbij gezet heb?
Maar ik zal geen filmpjes meer plaatsen hoor,sorry..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 15:01

Moet je niet als persoonlijke aanval zien Tinkerloos, je hebt duidelijk Lol met je knol en dat blijf ik roepen is het allerbelangrijkste. Maar in de discussie over of bridleless nou zo bijzonder/speciaal/paardvriendelijk is, is dit mijn mening.
Zo kan iedereen het. Beetje zonder hoofdstel door een bak jakkeren, is voor mij geen Kunst met grote K. Dan zie ik toch echt liever een paard met volledige optoming waarbij de ruiter gewoon niet aan de mond hoeft te zitten...

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 15:05

Dat is zo.
Maar ik ben idd. een huis tuin en keuken hobbelaar.
(ik rij normaal nooit in de bak)
Ik rij wel bitloos,maar dan met touwhalster in het bos.
Lekker ontspannen hobbelen.
Het klopt dat Femke er niks van bakt,en ik ook niet,maar ik dacht dat er om bridleless filmpjes gevraagt werd,dus vandaar dat ik hem geplaatst heb,en zeker niet omdat ik er trots op ben of zovan: kijk mij eens gaan.. Bloos

Michelle99

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 11:32

Nee! Niet zo negatief over je beestie! Ze doet toch prima precis wat je van haar vraagt? Daarbij kan je niet verwachten dat ze doet wat iemand anders van zijn/haar paard verwacht. Het is juist mooie dat je je eisen voor elkaar samen opbouwen. Er zijn zoveel hoge dressuur ruiters die niet zouden durfen zo zonder optoming op hun paarden te klimen. Dat al zegt genoeg over de vertrouwen dat jullie in elkaar hebben.