Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die kunnen we mooi afkorten naar PP.
Ben wel benieuwd
patsmu schreef:VERHUIZEN haha....
, kan ik de merrie eindelijk zadelmak maken. Best drukke agenda dus.
kimdepim schreef:Pony is verkocht, dus veel wedstrijden met mijn paard rijden,en mijn paard trainen voor zijn 1e cross
. Erg jammer. Ik ga hem nu in 3 tot 4 weken aftrainen en hoop hier in de buurt een enthousiaste sgw (pony) ruiter tegen te komen die heel veel van Jupiter gaat leren. Ik kan het hem niet aan doen om niet meer te mogen crossen, dan wordt hij depressief denk ik. En met Tenda ga ik rustig aan doen. Iets minder intensief rijden, af en toe een kringwedsrtijdje en strax een keer 2 weken totale rust geven. Verder heb ik nog een 2,5 jarige klaar staan waar ik wat extra aandacht aan ga geven. En natuurlijk alle voorbereidingen voor de bouw van ons huis
.
....floor01 schreef:Sabine: Je vindt vast wel een leuke ruiter voor Jupiter! Daar staat iedereen toch voor in de rij? Als ik nou eens wat korter bij woonde....
Wanneer gaan jullie beginnen met de bouw van het huis?
Ik hoop dat er in de buurt een jonge ruiter is die ook helemaal verslaafd raakt aan SGW en dat jupiter hem/haar veel leert en enthousiast maakt. Ik vind het toch wel moeilijk dat ik er nooit meer mee ga crossen.