PeterV schreef: Dat bepaalde niet te veranderen zijn, waren wij al achter toch?
Nou, zeg nooit 'niet'...euh.. offeh.. nou ja, je weet t niet , wat niet is kan nog komen toch 
Citaat:
Dat de uiteindelijk sfeer cq feeststemming een betere bijdrage levert aan het slagen van een evenement, tja dat is een feit.
Ligt er maar heeeeelemaal aan welk evenement het is 
Maar een feeststemming meet je toch niet altijd in decibellen?
Citaat:
Soms moet je wel eens een keuze maken uit het slechten en het hele slechten, wat niet weg neemt dat het hypocriete in beide gevallen hoogtij zal vieren.
Eej, niet te negatief he. Het komt op mij iig niet over tussen slechten en heel slechten. Maar over goede, heel goede en een paar mindere (waar best wat over gezegd mag worden denk ik?) ...
maar ik was er niet bij, dus heb eigenlijk geen recht van spreken.
Citaat:
Helaas voor jou het is een gegeven feit, dat bij een goede sfeer en een feeststemming een sponsor eerder over het hart strijkt, dan als er criticasters er de dienst gaan uit maken.
Helaas voor mij??
Ik organiseer geen evenementen
Citaat:
Het is een bekend gegeven feit dat als het ene kaf onder de koren het andere kaf probeert te bestrijden, dat de feeststemming dan wel niet de sfeer er uiteindelijk helemaal niet op vooruit gaan. Dus blijf ik staan voor een positieve benadering van deze show, waarvan ik de overtuiging heb, dat daar uiteindelijk meer bereikt mee zal worden.
Maar één en ander zal toch wel gevalueerd worden? Achter gesloten deuren?