Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mirgino schreef:sorry hoor ,maar het is wel vermoeiendal die berichten over hetzelfde
![]()
als het een zwak/ziek/of misselijk mager veulentje zou zijn dan geef ik jullie gelijk
maar dit kind weegt amper wat en dat even voor een foto op dit mooie sterke veulen van 1 jr gaat zitten,ik snap al dat commentaar niet.
zie jij z`n rug doorzakken? ik niet!
en met spelen met jaargenoten zal er ook wel eens een veulen bovenop hem hangen[wat erger is omdat deze het gewicht niet verdeeld].
en zo te zien kennen ze het dier erg goedanders zou ze het niet gedaan hebben.
het dier geeft er niet om,die blijft gewoon rustig staan,zo braaf is het![]()
en ik heb nergens gelezen dat het vaker gebeurt,maar dat het alleen bij die x gebleven is.
nou mooi toch,iedereen mocht willen dat hij zo`n brave jaarling had.
ik zie er geen kwaad in![]()
![]()
er valt niets aan te winnen ,maar ook niet aan te verliezen.
ik vind het een mooi dier
En dat terwijl er meer van dit soort topics zijn geweest maar die mensen werden meteen met de grond gelijk gemaakt en die zaten nog op een paard van 2,5 jaar! Wie zegt dat hun paarden het erg vonden dat er iemand op hun rug zat? En dat hun paarden niet lekker rustig bleven staan? Maar nu ziet men er geen kwaad in en is het alleen maar een teken van 'vertrouwen'. Is dat dan niet een beetje hypocriet? Of heb ik het nu mis? Daarbij denk ik dat veel jaarlingen het toelaten als je eenmaal een goede band met ze hebt. Maar zoals Jus_dOrange zegt, je doet zulke dingen gewoon niet, klaar. Ik zal het zeggen tegen mensen die foto's hebben van een jaarling waar ze op zitten. Zet ze maar op het westernforum, daar vinden ze het alleen maar te gek wanneer je dit doet! Niets aan de hand joh, als hij het toch niet erg vind. Spring er maar op en maak een foto zou ik zeggen!
Citaat:ij maakt er een mooi verhaal van!!
maar zo zijn we op bokt.
we draaien alles naar ons eigen straatje!
ik [persoonlijk] zie in dit geval geen dierenmishandeling,eerder een jong meidje dat de verleiding niet kon weerstaan om er even op te zitten
en dat moest vastgelegd worden.
DEZE jaarling heeft hier geen last van gehad.
ik vind daarom dat alles hier zo opgeblazen word.
en dat vond ik zeker het geval met die mooie palomino van 2,5 jaar.
maar vooral jouw laatste 2 zinnen slaan echt nergens op!
en niemand vind dit goed,ik ook niet ,maar er is nu helemaal niets aan de hand er is nu niets gebeurt niet met de pony en niet met het meisje.
en dat ge-als wat heb je daaraan?
en heb je iets tegen westernruiters??
(topic Peppolena Hotrod)
...
Ook ik lees bijna elke dag al jarenlang alle forums die mij aanspreken op Bokt,en wat een negativiteit kan de mens soms uitspreken...... lees weleens dat somigge enthousisast een Topic starten om zomaar om iets LEUKS mede te delen op Bokt, en daarop betwetters reakties krijgen zonder, dat ze diegene kunnen...,of ECHT begrijpen... (goed lezen) en helaas soms dan een aanvallend respons daarop krijgen, is wel soms eens vergaande....
En oke...da's Bokt...
(wie ben ik,om te oordelen over iemands bezigheid,doen en laten..?)
En nergens mee bemoei...
Wie ben jij,... wie zijn wij.... en als dat ooit duidelijk mocht zijn,talken we verder...