moet ergens tussen MJ en Bitwise rijden. Smorgens heb ik nog wel een heele goeie groom, dus als jullie in de buurt zijn... valt er wel iets te regelen
Aangezien wij een nachtje blijven, zal onze auto/trailer wel ergens vooraan (of juist achteraan...) op het parkeerveld staan. Knalgele toyota pick-up met groen/witte trailer.
voor de niet kenners vanhet logo: kijk op de avater van BT. Het is ca 10 x 10 cm groot.
Ik heb ook maar 30 min. tussen start dressuur en start springen... En de afstand tussen de terreinen is dus blijkbaar best ver. Hoe moeten we dat in hemelsnaam regelen? Er zijn er dus ook nog diversen die nóg minder tijd hebben! Ik ben benieuwd hoe t gaat lopen, ik ben bang dat de organisatie zich hiermee toch n beetje problemen mee op de hals haalt... Na de dressuur moet toch minimaal de beenbescherming, voortuig, bodyprotector enz. effe fatsoenlijk geïnstalleerd worden en daar ben je toch al snel kleine 10 min. mee bezig.
en dan nog naar t andere terrein rijden 
bij echte nood neem ik wel een rugzak mee waar ik alles indoe, die ik dan effe bij iemand drop tijdens t dressuren en daarna