[WN] amateur starten maar ook les geven..?????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Re: amateur starten maar ook les geven..?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:32

Hm, beginners starten (nog niet eens amateur) terwijl je beweert altijd open gestart te hebben? Nors opkijken
Mocht 'buiten mededingen' niet?
*oh, leest dat dat niet bestaat* - pardon..

Inconsequentie van de jury dan misschien?

senga

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:35

ik heb alleen de eerste wedstrijd in de beginner gestart,omdat de jury dat toen heeft besloten,daarna heb ik altijd in de open gestart.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:36

senga schreef:
ik heb alleen de eerste wedstrijd in de beginner gestart,omdat de jury dat toen heeft besloten,daarna heb ik altijd in de open gestart.

ehm... Jury's mogen dat niet besluiten. Die hebben zich aan het regelboek te houden.
En die regels zijn heel duidelijk. Bovendien zijn juryleden daarin erg recht in de leer. Terecht!
Nog langere neus dus?Of meer zo'n neus Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 16:03

Ehhhh Senga, als je nou op was komen dagen op het theorieweekeinde waarvoor je je wel opgegeven maar niet afgemeld had, dan had je dat geweten Whoosh! Maar we willen het wel nog een keer uitleggen: een jury bepaalt dat niet, zoals Anya al zegt. In het regelboek staat niet mis te verstaan beschreven welke ruiters in welke categorie horen. Daar houden jury's zich ook aan, die bemoeien zich daar verder echt niet mee. Bovendien: ALS een jury een PRO al zou toestaan om in de BEGINNERSklasse te starten, denk je dan echt dat die je ook een LINTJE zou laten winnen? Knipoog
Ik zeg: afzagen die neus en een volwassen salontafel van timmeren. Hout zat. Bloos!