Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sportschoenen of cap is eigen verantwoordelijkheid
(ik rijd zelf ook western met sportschoenen
) mooi paardje ook
MSQuincyTE schreef:Het is gewoon de waarheid wat daar staat Toekie ze zijn ook duur maar ze lopen ooo zo lekker
Maar ik vond de opmerking nogal onaardig overkomen. Kwestie van woordkeuze denk ik. 
goldflower schreef:Leuke foto,s hoor en fijn dat t zooo goed ging
Gaat tie t nog vaker doen denk je ???

Over de rollback vind ik niets mis mee, ik heb zelf ook in mijn 1e westernles de rollback geleerd. Als het onder goede begeleiding gebeurd kan het gewoon naar mijn mening. En je hoeft geen speciale westernlaarzen aan te schaffen. Ik rijd nu een jaar western en wil ze ook niet, vooral omdat ze duur zijn en ik vind het niet zo nodig. Ik heb een heel goed paar leren rijschoenen. Een paar leren jodphurs van de Decathlon a 20 euro zijn ook heerlijk om mee te rijden.
Wranglerbutt schreef:Leuk voor je vriend, maar een beetje sneu voor het paard![]()
Laatstgenoemde vond het zo te zien een stuk minder leuk dat een totale beginner zich binnen een kwartier aan een rollback waagdeBraaf paard!
Wranglerbutt schreef:Leuk voor je vriend, maar een beetje sneu voor het paard![]()
Laatstgenoemde vond het zo te zien een stuk minder leuk dat een totale beginner zich binnen een kwartier aan een rollback waagdeBraaf paard!

smax schreef:Tijdens je eerste les een rollback geleerd???? Hoelang duurde die les???