Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
anika schreef:Dit doet me gelijk denken aan het stuk wat ook in de quarter staat meer dan alleen reining heet dat stuk hoe dodelijk formus zijn voor de westernsport!
Ik denk dat Norman die de tekst heeft geschreven het bij het goede eind heeft!
vera schreef:anika schreef:Dit doet me gelijk denken aan het stuk wat ook in de quarter staat meer dan alleen reining heet dat stuk hoe dodelijk formus zijn voor de westernsport!
Ik denk dat Norman die de tekst heeft geschreven het bij het goede eind heeft!
Dus je mag je wel kritisch uitlaten in print maar daar niet op reageren op een forum
anika schreef:
Ik krijg wel een beetje het idee zodra er ergens het woord Wran wat minder positief wordt gebruikt dat gelijk een aantal mensen zich aangevallen voelen! En dan met dingen gaan smijten! Dat is gewoon jammer!
PeterV schreef:............Graag zal ik het woord pannenkoeken paarden willen veranderen in pannenkoeken journalistiek.................
anika schreef:Met zijn alle trekken we zo graag woorden uit zijn verband. We hebben zo gauw de neiging dingen in een verkeerd daglicht te zetten. Is dat nou echt nodig?
Blaze schreef:anika schreef:Met zijn alle trekken we zo graag woorden uit zijn verband. We hebben zo gauw de neiging dingen in een verkeerd daglicht te zetten. Is dat nou echt nodig?
Hoezo uit zijn verband trekken??? Er staat wat er staat en dat is voor een gedeelte niet positief.Natuurlijk staan er ook leuke dingen in,maar helaas worden die onder de categorie ***ach kijk toch eens wat grappig*** geschoven door de negatieve uitlatingen.
anika schreef:Er zijn hier mensen die groote moeite hebben met het stuk wat Bea heeft geschreven. Heeft iemand contact met haar opgenomen!?!? Ik denk het niet.
Ja dat deed mij dus meteen aan het stukje van Iski over de Reiners denkenCitaat:Ook over NRHA wordt zeer duidelijk en scherp door haar geschreven maar er is er geen een die daar over loopt te zeuren op een forum.

Citaat:
Definitie van de mannelijke Reiner*:
Homo Sapiens waarbij het ego zich lineair, rechtevenredig verhoudt tot de inhoud van de geldbuidel en het IQ daar omgekeerd evenredig aan is. EQ is afwezig of slechts in geringe mate ontwikkeld. Verder voldoen ze aan criteria zoals omschreven in de DSM IV, Diagnostic Criteria American Psychiatric Association, hoofdstukken 312.34 (intermittend Explosive Disorder/impuls controle stoornis) en 301.7 (antisocial personality disorder/antisociale persoonlijkheidsstoornis).
Waar kom je ze tegen? Helaas nagenoeg overal, laatstelijk in overdaad gesignaleerd op het Quarter NK te Bunschoten...(kennelijk heeft iemand ergens het hek open laten staan).
Te herkennen aan: Grote bek, blik in de ogen van: waarom zien jullie MIJ niet staan, omringd door 'groepies' die tijdens het rijden van het pattern te pas/onpas dierlijke keelklanken uitstoten, doorlopend en dus onnodig ‘gezaag’ aan de mond van het paard en in de Nederlandse Western wereld een BNer…(in Nederland pfffff..ja dan ben je écht iemand).
* uitzonderingen daargelaten, iedere definitie bestaat bij gratie van de uitzondering. De reiner die zich in dit profiel meent te herkennen maar sommige woorden niet begrijpt mag zich een echte reiner noemen en heeft een deel van mijn defintie ter plaatse bewezen.
anika schreef:Ik krijg wel een beetje het idee zodra er ergens het woord Wran wat minder positief wordt gebruikt dat gelijk een aantal mensen zich aangevallen voelen! En dan met dingen gaan smijten! Dat is gewoon jammer!

Tadaaaaah: moi is binnen