Ommen - Vechtdal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 17:35

BonBon, start jij nou met Karin en Evelyn? Ik help de ouders van Evelyn bij het groomen, dus als jouw groom nou net zo goed met mij meekijkt als zij, dan komt het vast goed!

't Is eigenlijk heel simpel bij dit soort temperaturen: water, water en vooral veel water.

hobbelheks

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 17:36

oh wat leuk corine, ben stiekem wel benieuwd naar je aanhang
helaas heb ik geen boekje ontvangen dus kan je niet helpen bonbon....

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 17:38

BonBon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 17:43

@Karin, ja klopt ik start met Karin en Evelyn. Ja dat gaat vast wel goedkomen dan. Water zou niet zo heel moeilijk moeten zijn he, haha. (vorig jaar is hij ook meegeweest naar Onstwedde, dus hij weet wel al een beetje hoe het in zn werk gaat, maar toen heeft hij alleen gegroomd bij de p/a, en nu wil ik toch wel vaker water) Hij is trouwens de oude eigenaar van mijn paardje, toen nog mijn vz paardje.

@susan en jeddah, oh jammer, nou vast iemand anders weet wel wanneer de voorkeuring is, en tot hoe laat, toch?

hobbelheks

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 17:46

leuke foto jeddah!

BonBon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 20:28

Oh, ik denk dat ik het al snap! Voorkeuring, denk ik, van 8.15 tot 12.15. 2e voorbespreking om 10.00uur.

't werd al even spannend Zo moeilijk staat het er niet, ik had gewoon niet goed gekeken

BonBon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 04:17

Haha, voor mij is het al ochtend, maar de studenten buiten op straat denken dat het nog nacht is.

Veel succes allemaal, vandaag!!!

lizard

Re: Ommen - Vechtdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 14:48

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 15:55

Ben benieuwd hoe het gegaan is met iedereen.. Er was iig wel mooi weer bij.

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 17:29

Hey, was de vetgate ook op de plek van de P/A?

Het was idd mooi weer! En gelukkig stond er nog een lekker windje, anders was het echt flink warm geweest.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 17:45

Hey ik sta ook op de foto En het voorste paardje op de 1e foto is Westernfreak (die ik dus groomde). Mijn foto's volgen later vandaag

Pivanti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 17:50

Ik heb Roos met Amarylis gegroomd (een haf) in klasse 2. Is heel goed gegaan! Ze waren best snel. Ze zijn alleen nog wel onderuit gegaan, maar gelukkig was het niet heel ernstig.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 17:52

Pivanti schreef:
Ik heb Roos met Amarylis gegroomd (een haf) in klasse 2. Is heel goed gegaan! Ze waren best snel. Ze zijn alleen nog wel onderuit gegaan, maar gelukkig was het niet heel ernstig.

Ow, dan staat die dus ook op foto 1 haha. Die heeft namelijk samen met Westernfreak hier op bokt gereden Ik heb een hoop foto's van ze!!

Sok

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 18:32

Pfff.. Super waarden.. Heerlijke rit gereden, alleen erg zwaar terrein af en toe..
Maar helaas.. Een rekenfout in ons schema..
ongeveer 20 minuten te laat binnen..

Ontzettend zonde, aangezien onze waarden allemaal prima waren..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:35

Pivanti schreef:

Die ken ik wel Had ze goede waardes?

Zonde mietje zo'n rekenfout. Maar als je mooie waardes had heft dat elkaar wel weer een beetje op toch? (Voor je zelf dan?)

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:46

Jullie hebben het geweldig gedaan Evelyn! Van Toof had ik het ook wel verwacht, en het feit dat Kaya zulke superwaarden had, gaf ook wel aan dat zij fit genoeg was.

Jammer dat jullie niet binnen de tijd waren. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik tijdens de wedstrijd geen moment aan jullie tijdschema heb gedacht, alleen maar aan 'gezond over de finish komen'.

hobbelheks

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:46

Mietje schreef:
Pfff.. Super waarden.. Heerlijke rit gereden, alleen erg zwaar terrein af en toe..
Maar helaas.. Een rekenfout in ons schema..
ongeveer 20 minuten te laat binnen..

Ontzettend zonde, aangezien onze waarden allemaal prima waren..

nou ja dna beter 20 min, ik was 9 sec te laat doordat ik ongeveer 13 km teveel gerden heb (moeilijk lintjes volgen:)) )
maar goed wel heerlijk gerdeen, ben dan ok heel trots op d eknol en wat bosig op mezelf

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:50

Ja, 9 seconden is idd behoorlijk sneu.

Zeker omdat jullie zo lekker vlot doorreden. Het zag er iig relaxed uit en de kilometers kunnen jullie blijkbaar goed hebben. Maar idd erg jammer dat je daardoor de minimum snelheid niet hebt gehaald...

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:53

Westernfreak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:01

Het staat al ergens, maar ik heb dus samen met Roos gereden vandaag. Ze maakten inderdaad een lelijke schuiferd en ik ben blij als ze er allebei niet al te veel aan over houden.

Salty en ik zijn overigens goed gefinished met keurige waardes!

Pivanti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:28

judith_cloud schreef:
Pivanti schreef:

Die ken ik wel Had ze goede waardes?

Zonde mietje zo'n rekenfout. Maar als je mooie waardes had heft dat elkaar wel weer een beetje op toch? (Voor je zelf dan?)

Leuk dat je haar kent Voorkeuring weet ik niet meer..., rond de 45. Bij de vetgate 60. Bij de finish 80 en bij de nakeuring 52.

Pivanti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:32

manzano schreef:
Pivanti schreef:

Ow, dan staat die dus ook op foto 1 haha. Die heeft namelijk samen met Westernfreak hier op bokt gereden Ik heb een hoop foto's van ze!!

Ja klopt, hun hebben saampjes gereden Ohh leuk dat je veel foto's hebt, Zou je er misschien wat willen mailen? Ik zie dat je uit arhnem komt? Roos zit daar op kamers! En de vriend van me moeder woont in De steeg, dat is vlakbij arhnem.

Sok

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 19:44

Foutje foutje
Het waren niet 27, maar 17 minuten
Ik overdrijf weer eens geloof ik

Maar Karin; daar moeten we gewoon zelf beter op letten, da's niet de taak van de grooms eigenlijk!
Jullie hebben zo ook al súper werk gedaan!

Freggel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 21:08

Pivanti schreef:

Ik hoorde idd van iemand dat er iemand met een haf gevallen was. Gelukkig hebben ze er niets aan over gehouden.

En idereeen natuurlijk gefeliciteerd met een goed uitgereden rit.

Bonnieknol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 21:54

eyyy nou ik ben ook lid hoor haha alleen lang geleden!
maar ik ben dus Roos die met amaryllsi reed, heb nu overal spierpijn van de val maarja de wedstrijd was super! 56km in 14.290km/u en een 12e plaats.helemaal leuk! en jaaa ik ben ook benieuwd naar de fotos!!!