't Is eigenlijk heel simpel bij dit soort temperaturen: water, water en vooral veel water.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

't werd al even spannend
Zo moeilijk staat het er niet, ik had gewoon niet goed gekeken
En het voorste paardje op de 1e foto is Westernfreak (die ik dus groomde). Mijn foto's volgen later vandaag
Pivanti schreef:Ik heb Roos met Amarylis gegroomd (een haf) in klasse 2. Is heel goed gegaan! Ze waren best snel. Ze zijn alleen nog wel onderuit gegaan, maar gelukkig was het niet heel ernstig.
Ik heb een hoop foto's van ze!! 

Pivanti schreef:Ik heb Roos met Amarylis gegroomd (een haf) in klasse 2. Is heel goed gegaan! Ze waren best snel. Ze zijn alleen nog wel onderuit gegaan, maar gelukkig was het niet heel ernstig.
Had ze goede waardes?Mietje schreef:Pfff.. Super waarden.. Heerlijke rit gereden, alleen erg zwaar terrein af en toe..
Maar helaas.. Een rekenfout in ons schema..
ongeveer 20 minuten te laat binnen..
Ontzettend zonde, aangezien onze waarden allemaal prima waren..

judith_cloud schreef:Pivanti schreef:Ik heb Roos met Amarylis gegroomd (een haf) in klasse 2. Is heel goed gegaan! Ze waren best snel. Ze zijn alleen nog wel onderuit gegaan, maar gelukkig was het niet heel ernstig.
Die ken ik welHad ze goede waardes?
Zonde mietje zo'n rekenfout. Maar als je mooie waardes had heft dat elkaar wel weer een beetje op toch? (Voor je zelf dan?)
Voorkeuring weet ik niet meer..., rond de 45. Bij de vetgate 60. Bij de finish 80 en bij de nakeuring 52. manzano schreef:Pivanti schreef:Ik heb Roos met Amarylis gegroomd (een haf) in klasse 2. Is heel goed gegaan! Ze waren best snel. Ze zijn alleen nog wel onderuit gegaan, maar gelukkig was het niet heel ernstig.
Ow, dan staat die dus ook op foto 1 haha. Die heeft namelijk samen met Westernfreak hier op bokt geredenIk heb een hoop foto's van ze!!
Ohh leuk dat je veel foto's hebt, Zou je er misschien wat willen mailen? Ik zie dat je uit arhnem komt? Roos zit daar op kamers! En de vriend van me moeder woont in De steeg, dat is vlakbij arhnem.