Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bleuberta schreef:Zeg Blaze, als je het allemaal zo theekranserig vind ga je toch een ander hobby zoeken!
Ipv hier zo dom te reageren.
Ben van mening dat er idd een hoop onzin bespoken wordt hier op bokt.
Maar ja ik reageer daar dan ook niet op.
Dit topic vind ik wel intressant en zo tezien velen met mijn.
bleuberta schreef:Zeg Blaze, als je het allemaal zo theekranserig vind ga je toch een ander hobby zoeken!
Ipv hier zo dom te reageren.
.
bleuberta schreef:
Heb even gekeken op advies van Anya en idd normaal kunt er nuttige info uit, jammer dat het nu even niet het geval is!
Even een bokt inzinking laten we het daar maar op houden.
CherokeeChum schreef:
het topic lezen enzo...

Sonja schreef:Maar leg me dan het voordeel van die clinic tov een priveles van zo iemand eens uit?
Je maakt mij toch niet wijs dan Wendy ruim 80 euro voor een uur priveles vraagt?
En Tyrza 105 euro per les?
Blaze schreef:Ok we passen omgekeerde psychologie toe,hmm dat wist ik niet.
Dus ik zeg dat ik niets toevoeg en jij leest dat ik wel iets toevoeg.
Hmm dus jij zegt dat je nu veel weet over mijn denkwijze,maar in werkelijkheid weet je totaal niet hoie en wat ik denk![]()
Is dat het

Marieke schreef:Adrienne schrijft dat het afhankelijk is van wie het organiseerd;
Ja wanneer je op een locatie staat waar veel western gereden word en je laat dan Wendy komen betaal je een andere prijs dan wanneer je nog eens voor de locatie moet betalen.
En Adrienne zeeeeeeeeeeeer kreatief omgaan met de prijzen, weet waar je over praat.
Cer schreef:@Halloway: Hoezo onmogelijk een groepsles reining te organiseren? Daar heb ik zelfs nog wel es aan meegedaan... vroegah...
Het zal ongetwijfeld er helemaal aan liggen hoe de clinic gegeven wordt. Ik kan me wel voorstellen dat je er iets van opsteekt.
En een prive-les is natuurlijk lang zo gezellig niet
@Dofuzz: daar zeg je zo wat... "clinics geven je de kans om met de trainingsprogrammas van mensen kennis te maken die je niet zomaar kan bezoeken."
Dat lijkt mij ook.
Wat is dan de meerwaarde van een clinic van iemand die je wel zomaar kan bezoeken?
Heb vroegah wel eens een groepsles reining van Ed Gosen gehad ,