[WN] Paints... maar dan anders...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 21:22

dat is dan wel een veulen, maar toch vind ik het niet mooi. dit kan ook nooit een fatsoenlijk profiel worden, anders dan een snoekshoofdje...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 21:36

merrieveulen schreef:
dat is dan wel een veulen, maar toch vind ik het niet mooi. dit kan ook nooit een fatsoenlijk profiel worden, anders dan een snoekshoofdje...

En bedenk dan vervolgens dat de tanden en kiezen van zo'n mini net zo groot zijn als van een paard van 500 kg............
Zoek maar eens op dentistry in miniature horses, word je echt niet blij van

Vind die aangespannen foto trouwens vreselijk, arme beestje trekt de wagen aan z'n leidsels/bit, strengen hangen compleet los........

LadyMadonna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 09:36

daarom wordt het gebit bij de stamboekopname van ht NMPS ook gecontroleerd, en wordt het paardje afgekeurd bij al minimale afwijking.

Betreft de aangespannen foto ben ik het met je eens, tis wel een schitterend paardje, maar kijk eens naar die mondhoeken, brrr

HaileysComet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 09:40

De mondhoeken zitten inderdaad ergens bij zijn ogen.

Ik vind wel dat ze hele mooie fokproducten hebben.

Paintlinger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 11:48

Die zwartbonte is echt schitterend maar hij trekt de kar inderdaad met zijn mond...heel erg jammer!

Het is wel een leuk streven qua uiterlijk voor bronco...mag nog behoorlijk wat trainen voordaat hij zo'n mooi strak buikje heeft....maar het gaat vast lukken *droomt verder*

HaileysComet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 13:09

BlazingBoots schreef:
Die zwartbonte is echt schitterend maar hij trekt de kar inderdaad met zijn mond...heel erg jammer!

Het is wel een leuk streven qua uiterlijk voor bronco...mag nog behoorlijk wat trainen voordaat hij zo'n mooi strak buikje heeft....maar het gaat vast lukken *droomt verder*

Ik heb jouw mini bontje in je profiel gezien, die is wat mij betreft al knap genoeg! Ik zag in je profiel ook die bonte kruising halfinger, je had al eens een topic geopend. Ik vind hem echt heel mooi!

Meavey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 21:08

De tanden zijn wel degelijk kleiner dan bij een paard hoor.
En ja die veulens hun hoofjes trekken echt bij, miniveulen worden zo geboren, een hoop ponyrassen ook, zelf paardveulens hebben veel meer dish bij de geboorte als dat ze ouder zijn, en vergeet niet dat deze veulens express heel jong al worden geschoren om die dish te accentueren, omdat dat daar gewenst is.

HaileysComet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 21:24

Ik heb net even op jouw website gekeken, mooie mini's heb je hoor! Melody heeft een erg mooi en lief hoofdje.

Aparte kleur: Serenity Acres Cocoa´s Double Lite

Persoonlijk vind ik die grote deuken niet mooi, ik vind die koppies zoals jouw mini's veel mooier.