Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hallow schreef:ja je hebt zo ongeveer 20 km aan trailers en vrachtwagens..zou mij in ieder geval niets verbazen
en die paar meter die je achter de trailer nodig hebt om in/uit te laden niet vergeten iski, ook jij terug naar de schoolbanken! hahaha!Citaat:300 Paarden, stel dat ze alle 300 met 1 combi van auto en trailer komen...reken per combi 10 meter parkeerplek...heb je dus 3 km geparkeerde combi's
iski schreef:hallow schreef:ja je hebt zo ongeveer 20 km aan trailers en vrachtwagens..zou mij in ieder geval niets verbazen
Nee.....terug naar de lagere school en je schoolgeld terugvragen want ze hebben je niet leren rekenen. 300 Paarden, stel dat ze alle 300 met 1 combi van auto en trailer komen...reken per combi 10 meter parkeerplek...heb je dus 3 km geparkeerde combi's. Aan weerskanten van een weg is nog maar 1,5 km en met meerdere 2 paardscombi's wordt de rij aanzienlijk korter, verder nog wat parkeerparken en je redt het wel.
IK ga er wel van uit de de mensen die dit georganiseerd hebben hier rekening mee gehouden hebben en let wel, je hoeft niet naar de startplek te lopen....gewoon bij de trailer opzadelen en rijden maar...as easy as that...
Klopt er is maar 1 ISKI
toch????? ISKI??????
Citaat:Ik overdrijf graag Iski.. en overigens had ik eigen rekenwerk op de lagere school..d.w.z dat ik niet goed kon rekenen..ach ja niet iedereen is zo goed als you he![]()
cissy schreef:'gewoon' bij de trailer opzadelen is al een uitdaging op zich als je niet op een parkeerplaats terecht kan...Citaat:300 Paarden, stel dat ze alle 300 met 1 combi van auto en trailer komen...reken per combi 10 meter parkeerplek...heb je dus 3 km geparkeerde combi's
en die paar meter die je achter de trailer nodig hebt om in/uit te laden niet vergeten iski, ook jij terug naar de schoolbanken! hahaha!

Chantalleke schreef:Ik denk wel dat ik kom. Of te paard of kijkend. maar ben me eigen aan het bedenken waar ze in Julianadorp zoveel ruimte hebben. hargen aan Zee okey,... maar daar
iski schreef:Maar ja..ik heb dan ook een trailer met zij-uitlader...
of loopt je paard ook door de zij-uitgang achterstevoren er weer op
Sugarmiss schreef:iski schreef:Maar ja..ik heb dan ook een trailer met zij-uitlader...
En met inladen wacht je tot je weer ruimte hebtof loopt je paard ook door de zij-uitgang achterstevoren er weer op
Sugarmiss schreef:iski schreef:Maar ja..ik heb dan ook een trailer met zij-uitlader...
En met inladen wacht je tot je weer ruimte hebtof loopt je paard ook door de zij-uitgang achterstevoren er weer op
Zal een mooi gezicht geven voor degene die daar achter rijdt (hoewel bovenklep dicht doen me dan toch veiliger lijkt...) Francis schreef:[
Dat hoeft helemaal niet achterstevoren... vooruit de zij-in/uitgang op kan ook prima, staat je paard achterstevoren op de veewagen/trailer, maar dat schijnen ze juist heel prettig reizen te vinden. Kannie nog leuk achteruit over de klep heen kijken ookZal een mooi gezicht geven voor degene die daar achter rijdt (hoewel bovenklep dicht doen me dan toch veiliger lijkt...)
[/quote]
Citaat:Ach...je moet maar zo denken...starten als het eb is...is er op het strand parkeerpplaats genoeg...
cissy schreef:Citaat:Ach...je moet maar zo denken...starten als het eb is...is er op het strand parkeerpplaats genoeg...
beetje vervelend als je dan terugkomt en het ineens vloed blijkt te zijn...
ik heb geen amfibievoertuig en dito trailer...

silvester schreef:Ik wil ook heel graag; helaas heeft mijn paard een peesblessure en moet dus voorlopig op rust.
Dus geen recordpoging voor mij.
mellamoshan schreef:als het nou op een andere dag geplant was, had ik meegegaan!