Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sugarmiss schreef:Er komt toch geen glazen vloer in die skyboxen ???

Anya schreef:Sugarmiss schreef:Er komt toch geen glazen vloer in die skyboxen ???
Dat is niet voor Blaze. Dat is voor de Bucklebunnies
(en zo krijgt de westernsport vanzelf weer een slechte naam, dus we moeten stoppen met geintjes maken).
Anya schreef:even om misverstand te voorkomen. De slechte naam van de sport zou slaan op bucklebunnies in grote hoeveelheden. Niet op Blaze!!! (ik begreep dat iemand dat anders gelezen heeft).
Anya schreef:HuH?De slechte naam van de sport zou slaan op bucklebunnies in grote hoeveelheden.
,..Het zal wel eraan liggen , dat mijn computer zo'n 200 km lager in nederland staat, maar waar gaat dit over? (uitleg?)
,.......ga rustig verder,...... Citaat:Anya schreef:In dit topic werd de skybox voor sponsoren en de bucklebunnies samengebracht als geintje. Daar is wat op doorgegrapt. Thats it.
Blaze schreef:I want a bucklebunny for christmas

Blaze schreef:I want a bucklebunny for christmas

PeterV schreef:Ja hoor ik ben de beroerste niet.
Zo zal mijn skybox ongeveer dan hè, eruit gaan zien.
http://www.pleziersite.com/filmpjes/lekkerLEROMANT.MPG
iski schreef:.......nogmaals, boven de 35 mogen ze komen...maar ja, die kirren niet meer....toch
Francis schreef:iski schreef:.......nogmaals, boven de 35 mogen ze komen...maar ja, die kirren niet meer....toch
Nee? Hmmm, heeft m'n moeder misschien toch gelijk als ze zegt dat ik me meer naar m'n leeftijd moet gedragen...