????Vond het wel jammer, maar ik kon het niet redden vandaag te komen kijken. Dus iemand nog wat uitslagen??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
????rina schreef:Jannie die derde van links.....................isse dat niet????
Jannie schreef:Jammer dat je niet aan de zijkant foto's kon maken, dus ik heb geen leuke actiefoto's
. Ja, dan een telelens, das het echte werk! Zal de site van Kayila in de gaten houden!
!!
foto`s weer T, ja was er erg gezellig en de soep was lekker, leuke foto die van Willem met zijn vlaggetje
Allemaal op onze eigen-wijze manier op de gevoelige plaat vast gelegd, toppie! alpenquarter schreef:En dan die foto's zijn echt te gek! Kayila, je hebt me goed in de gaten gehouden zie ik wel! Je hebt onze teams goed vereeuwigdAllemaal op onze eigen-wijze manier op de gevoelige plaat vast gelegd, toppie!
. Dat wordt dus niet nabestellen voor mij, echt jammer omdat die van onszelf ook mislukt zijn...
Ik begrijp ook wel dat je niet constant met je camera in de aanslag kunt zitten. Heel toevallig heb je waarschijnlijk net van die warme snert genoten
toen wij aan de beurt waren (om ca. half 1 en half 3). Wij zijn ook maar 2x gestart, we waren een echt "gelegenheidsteam" voor het eerst meegedaan, puur voor de fun of it: en dat was het ook!
Mayflower schreef:ik zal je volgende keer aan je jas trekken hoor!![]()
Jannie schreef:Ook de vier teams van WSW staan er niet op!
met dezelfde opmerking....brul schreeuw trek aan mijn jas! Ik ken jullie (nog) niet allemaal persoonlijk en dus knip ik wat ik kan, tussen het ontdooien van mijn vingers door
...
.
Piggeljay: bedankt voor de foto's, ik heb ze nu ook zien staan op jullie site.
cattle schreef:Gave fotos zeg!Een van de laatste fotos heeft iemand een blauwe blouse met gele Wrangler erop, die blousen vind ik zo gaaf maar kun je nergens krijgen...
IK hoorde van 1 van hen dat ze die van hun Teamcaptain gekregen hadden, ik vind ze ook te gek, als ik er 1 wou hebben moest ik in hun team starten
Nee volgens mij niet, of we moeten ze hen van het lijf scheuren
Ben ook al op internet aan het sneupen, geef wel een gil als ik ze heb
haha