missmuts schreef:Ik weet niet hoe laat je gaat, maar: volg de file.
Ik zat er aan te denken om zoiets te schrijven, maar het leek me zo ontmoedigend. Gelukkig heb ik Missmuts nog achter de hand!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
missmuts schreef:Ik weet niet hoe laat je gaat, maar: volg de file.

Canter schreef:Ik zat er aan te denken om zoiets te schrijven, maar het leek me zo ontmoedigend. Gelukkig heb ik Missmuts nog achter de hand!![]()
missmuts schreef:Heb je nog vrijkaarten over?

Citaat:Ik weet niet hoe laat je gaat, maar: volg de file
KNHS schreef:
NK Eventing in Boekelo van start
BOEKELO – De 34e editie van de Military Boekelo is van start met het ongekende aantal van maar liefst 117 deelnemers. Naast topruiters als Andrew Nicholson (Nieuw Zeeland), Matt Ryan (Australië) en William Fox-Pitt (Groot Brittannië) zouden zes Nederlandse combinaties om het Nederlands Kampioenschap strijden. Door een lichte blessure van Royal Kiwi kon titelverdedigster Alice Naber-Lozeman niet aan de start komen.
“Een kwartier voor we de ring in moesten bleek Royal Kiwi kreupel te zijn. We hebben de hoefsmid er nog bij gehaald maar het was te kort dag en ook met het oog op de cross morgen leek het ons beter om maar niet te starten”, aldus een zeer teleurgestelde Alice Naber-Lozeman. “Qua timing kon het niet slechter uitkomen, we hadden het hele seizoen naar Boekelo toegewerkt. De blessure lijkt echter niet ernstig te zijn”.
Van de overige Nederlandse deelnemers is Jan van Beek (Rijsbergen) met La Cru na het 1e onderdeel – de dressuur – op een 22e plaats de beste Nederlander. De klasseringen van de overige Nederlanders: 66. Chantal Megchelenbrink (Ursem) met V&M Bennfentes, 70. Gert Boonzaaijer (Renswoude) met Coral Estate Frisco, 96. Wendela Schlimmer (Ede) met Several en 98. Henk-Jan Lozeman (Putten) met Humatch Mon Ami. Aan de leiding in het voorlopige tussenklassement na de dressuur gaat Ruth Edge (Groot Brittannië) met Two Thyme.
Morgen (zaterdag) staat de cross-country op het programma en zondag het afsluitende springparcours.
Scylla schreef:Ik ga ook, samen met Sanne (Krato hier op bokt) Moet alleen nog even een goede routeplanner vindenHeb er super veel zin in, 2 van mn stagebegeleiders moeten namelijk rijden
Heb er echt mega veel zin in!
KNHS schreef:
NK Eventing in Boekelo
Jan van Beek aan leiding NK Eventing
BOEKELO – Jan van Beek uit Rijsbergen blijft met SHI La Cru aan de leiding in de strijd om het Nederlands Kampioenschap Eventing. Van Beek reed een foutloze cross – weliswaar met 15.2 strafpunten voor tijdfouten maar kon zijn eerste plaats consolideren. Op de tweede plaats staat Wendela Schlimmer (Ede) met Several en in voorlopig bronzen positie Gert Boonzaaijer (Renswoude) met Coral Estate Frisco.
“Het was een hele mooi cross, waarvan de meeste bij het lopen van de cross dachten dat ie niet zo moeilijk was. Maar in de praktijk bleek dat nogal tegen te vallen. Hij was toch zwaarder dan ik dacht.
Met name doordat dit jaar de waterhindernis bijna aan het eind was, moest je je rit goed doseren om te zorgen dat je paard aan het eind nog voldoende over had. En werden toch veel fouten gemaakt”, aldus Jan van Beek
Met de relatief onervaren KWPN-gefokte SHI La Cru (v. Grand Cru) staat Jan van Beek als beste Nederland op de 32e plaats in het totale klassement. De klasseringen van de overige Nederlanders: 43. Wendela Schlimmer (Ede) met Several, 48. Gert Boonzaaijer (Renswoude) met Coral Estate Frisco, 51. Henk-Jan Lozeman (Putten) met Humatch Mon Ami en 65. Chantal Megchelenbrink (Ursem) met V&M Bennfentes.
Aan de leiding in het voorlopige tussenklassement na de dressuur en cross-country William Fox-Pitt (Groot Brittannië) met Mr Dumbledore. In totaal finishten 86 van de 116 van de gestarte combi-naties vandaag in de cross-country.
Morgen (zondag) staat het afsluitende springparcours op het programma.
Meer informatie vindt u op: www.military-boekelo.nl
Uitslagen op: www.rechenstelle.de
Pinacolada schreef:Komt het ook op tv? Kon niks vinden in de tvgids
Karin schreef:TV Oost is de regionale zender voor Overijssel. Ook alleen in die omgeving op de kabel.
Emaartje schreef:tv oost!!welke zender is dat? waarop uitgezonden wordt..