Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wranglerbutt schreef:@Smoske: Ik dacht dat jij plannen had om vandaag te gaan kijken, is er iets tussen gekomen?
?
) en nu allemaal tegelijk. Hier is dus ook geen Grand and Reserve verkiezing. Hier heeft Shane zijn brons verdiend. Ook hier plaatsten jury 1 en 5 Shane als tweede. Ze waren het er dus nog steeds over eens 
Ik hoop dat ik zaterdag nog kan komen kijken om je aan te moedigen
Verder Christien en Paintje ook van harte gefeliciteerd natuurlijk, superprestaties! 
Mac schreef:Aline 1e in de NSBA Pleasure rubriek en Europees Kampioen in de Hunter Under Saddle!!!
gera schreef:Me too!Ik ben benieuwd wat vanavond gaat brengen voor het 'Dutch Team'!
Ik zal voor ze duimen!
Hij werd erg enthousiast bij het zien van de tonnen en maakte een paar gigantische vreugdebokken, om vervolgens na de draai om de laatste ton al hevig bokkend over de finish te gaan. Wat een pittige Pebbles! Gelukkig kon Cora er zelf volgens mij nog wel om lachen.
.
lekker racen.... zoeffffffff redpebbles schreef:Sparkling Red King, in eigendom van Liesbeth en Sytse Europees Kampioen geworden bij de Halter Open 2 year old geldings !!! Hij is 5x eerste geplaatst en heeft ook de Reserve Champion-titel gekregen.
Liesbeth, Sytse en Willem, namens ons allemaal van de Sylvester Ranch: VAN HARTE GEFELICITEERD !!!