[SGW] sgw heino, 24 sept

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sodera

Re: sgw heino, 24 sept

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 21:17

Ja idd.. bij ons gaan ze er vaak in rond de 60, en komen er uit rond de 60.. ZIt nog geen 10 slagen verschil in!!!

Pony van n vriendin gaat zelfs met >70 de cross in, en komt met < 70 er weer uit!!!

Dus waar hij 48 ofzo vandaan haalt!!!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 09:54

Die DA was idd erg raar... De eerste keer idd geen hartslag meten. Bij de nakeuring niet draven, maar wel uitgebreid aan de pezen voelen. En dat je eerst alle beschermers eraf moest doen voor zowel de voor als de nakeuring heb ik ook nog niet eerder meegemaakt.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 10:32

Heel netjes gedaan van Robin!!!
Was er nog een ring L pony's dan?? Mijn zusje reed nml in ring 1 (L pony's) en heeft daar de 3e prijs weggekaapt!
Mijn zusje ging echt lekker gister. Na de dressuur 5e met 169pnt. Springen en cross foutloos, en dus uiteindelijk een 3e prijs!

Het springparcours sloeg idd nergens op, wat een maffe lijnen! Was niet te rijden. 4ab was helemaal debiel met die 8,5meter tussen de a en b sprong!
De DA was bij ons nog aardig normaal, alhoewel.. al dat benen afvoelen en dan niet voor laten lopen......
Later zag ik ze ook nog temperaturen.. haha lijkt wel een hele klinische keuring!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 11:30

chantal_cs schreef:
Heel netjes gedaan van Robin!!!
Was er nog een ring L pony's dan?? Mijn zusje reed nml in ring 1 (L pony's) en heeft daar de 3e prijs weggekaapt!
Mijn zusje ging echt lekker gister. Na de dressuur 5e met 169pnt. Springen en cross foutloos, en dus uiteindelijk een 3e prijs!

Het springparcours sloeg idd nergens op, wat een maffe lijnen! Was niet te rijden. 4ab was helemaal debiel met die 8,5meter tussen de a en b sprong!
De DA was bij ons nog aardig normaal, alhoewel.. al dat benen afvoelen en dan niet voor laten lopen......
Later zag ik ze ook nog temperaturen.. haha lijkt wel een hele klinische keuring!

Ja, vorig jaar wilden ze Madine ook temperaturen, moet een vreemde dus echt niet doen bij haar

Liezjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 20:06

Kylan schreef:
@ Scum, idd erg jammer voor de cross stond ik volgens mij tweede, maar ik hou toch liever de pony heel...
@ Liezjuh: Jullie stonden idd twee trailers verderop. Leuke pony zeg, dat beestje van jou! Je oude pony, is dat Boomer van Tuinenga?

bedankt! dat je het een leuke pony vind! vind ik ook wel en jaah mijn oude pony is inderdaad die van Tuinenga!! Die crosste er nu voor het eerst mee.. meteen foutloos! goed opgeleid he (t/m Z! )
(ik vond het echt cool joh.. ze vertelden dat er vaak mensen naar hun toe komen en vragen of dat Boomer is )

Liezjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 20:14

love_sodera schreef:

En Liezjuh, volgens mij heb ik jou op t water gezien... Was er een oudere man bij jou, die je hielp? Dan stonden we net bij t water te wachten op Benthe en Marije!

jaah inderdaad! dat kan wel kloppen! dat was me vader
want hij wil niet zo goed het water in..en in de L pony's moest je er dus in springen.. en dat had ze nog nooit gedaan.. dus me vader had met lopen al gezegd van als hij stopt, rijd je er eerst een x aan de zijkant in en laat je haar even kijken en dan probeer je het daarna weer... dat mag dus.. maah die hindernisjury wou me er direct al uit gooien! maarjaah.. toen ik hem dan eindelijk in de zijkant erin had en weer wou proberen lukte het ook niet dus..ik lag er toch al uit.. ben er gewoon weer aan de zijkant in gegaan en verder gereden
echt jammer van het water want de rest ging echt super foutloos!

die veterinaire keuring mensjes spoorde inderdaad niet helemaal... ipv dat ze even de hartslag meten en laten draven moest alles eraf (zadel en peesbeschermers) en ging ze helemaal vertellen dat ik nog wel even moest stappen en dan kon ik hem rustig wegzetten..en of ik wle een dekentje mee had..noujaah zeg...alsof ik nog niet eerder een SGW heb gereden...
maarjaah..goed bedoeld

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 20:32

Haha, bij mij zeiden ze ook al; en je kan je paard daar en daar afspuiten. Ik had echt zoiets van joh, ik rij wel vaker sgw

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 21:44

Foto's staan online, tenmiste die van de cross. De foto'\s van de dressuur kan ik nog niet geopend krijgen....

Mijn zusje tijdens de cross:
Deze foto hebben we gekocht (we hebben hem wel eerst even laten inzoomen):
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 12:59

Nee Chantal, Robin reed in de B 2 keer!!!

Ow dan heb ik jouw zusje ook wel gezien!!

WIj moesten met een pony, die niet hijgde, amper zweette en eigenlijk nog wel een cross kon lopen nog minimaal een half uur lopen, omdat ie met n hartslag van 60 de cross uitkwam!!! !!!
En idd, vorig jaar wouden ze tempen... Er stond er teon bij ons ook al 1 te meppen

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 22:08

Oh 2 keer B... sorry!
Was Lobeke niet mee dan?

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 08:54

Robin start zaterdag in Vasse met Lobeke jr.Er stonden er 3 op de startlijst in Heino was een foutje van mij.Per ongeluk ook een coupon van jr. meegestuurd.3 is wat veel op een dag.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 09:21

Aha vandaar! 3 is idd wel een beetje erg veel.... 2 is wel goed te doen meestal! (al moet ik zeggen als ik terug kijk naar Castenray dat 2 starten niet grappig was... ik kwam uit de cross en kon zo overspringen op het volgende paard om vervolgens vliegensvlug de springring weer in te gaan met het 2e paard. Dat rijdt niet lekker.)

Succes iig alvast in Vasse! Ik heb me helaas af moeten melden met beide paarden... ik ben hopelijk weer in Diepenheim van de partij!

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 10:27

Tot aan de NK in Hattem loopt Lobeke jr. om de week en de andere 2 in de B de andere week.Robin had er 20 min tussen dit was te doen maar in W'werf werdt de cross stil gelegd toen werdt het wel erg krap.Jij ook succes met de wedstrijden.Ik ken je alleen van naam ben benieuwd wie er bij hoort.Dus spreek me toch volgende keer eens aan als je ons ziet.Lijkt me leuk.