Pony van n vriendin gaat zelfs met >70 de cross in, en komt met < 70 er weer uit!!!
Dus waar hij 48 ofzo vandaan haalt!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chantal_cs schreef:Heel netjes gedaan van Robin!!!
Was er nog een ring L pony's dan?? Mijn zusje reed nml in ring 1 (L pony's) en heeft daar de 3e prijs weggekaapt!
Mijn zusje ging echt lekker gister. Na de dressuur 5e met 169pnt. Springen en cross foutloos, en dus uiteindelijk een 3e prijs!
Het springparcours sloeg idd nergens op, wat een maffe lijnen! Was niet te rijden. 4ab was helemaal debiel met die 8,5meter tussen de a en b sprong!
De DA was bij ons nog aardig normaal, alhoewel.. al dat benen afvoelen en dan niet voor laten lopen......![]()
Later zag ik ze ook nog temperaturen.. haha lijkt wel een hele klinische keuring!
Kylan schreef:@ Scum, idd erg jammer voor de cross stond ik volgens mij tweede, maar ik hou toch liever de pony heel...
@ Liezjuh: Jullie stonden idd twee trailers verderop. Leuke pony zeg, dat beestje van jou! Je oude pony, is dat Boomer van Tuinenga?
love_sodera schreef:
En Liezjuh, volgens mij heb ik jou op t water gezien... Was er een oudere man bij jou, die je hielp? Dan stonden we net bij t water te wachten op Benthe en Marije!