[SGW] 24 sept Keukenhofcross Lisse, wie doet er mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

co2

Re: 24 sept Keukenhofcross Lisse, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 23:11

Ja van vorig jaar heb ik nog een heleboel foto's. Volgens mij staan deze al ergens in dit topic, maar dat weet ik niet zeker (Nikkigioa heeft er volgens mij foto's ergens neergezet)

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 08:21

ik zie vooral veel kruisjes

ikkiN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 16:36

Afbeelding

Klopt Indylover, ze waren me vergeten op de startlijst.. Maar ze hebben me erop gezet! Ik start dus wel om 12.22

ikkiN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 16:37

Wie gaan er vanavond trouwens allemaal parcourslopen? Ik ga om half 7 Heb er superveel zin in!!! Morgen al lekker crossen!

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 18:14

ik ben al geweest vind alles wel mee vallen alleen de manden vind ik wat pittig

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 19:52

Ik heb ook al parcours gelopen. Er zitten wel een paar pittige tussen, zoals het stro en inderdaad de manden. Ook vind ik de bodem niet overal even best. Voor sprong 2 ligt grind met hele grove kiezels...! En voor sprong 4 is een drassig stuk waar ze takken op gelegd hebben (lees: eng!). Nog een vraagje: sprong 3 zijn twee sprongen, zijn ze allebei evenveel punten waard? Ik vind die ene namelijk erg hoog en wil dus liever de lage nemen!

ikkiN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 21:50

Ik vind die manden dubbelsprong juist echt gaaf! En de bodem vind ik inderdaad wat eng, vind ook dat je op een gegeven moment heel lang rechtuit over paden moet rijden. En het tuinhekje vind ik echt geweldig! Ik vind het stuk naar de eerste hindernis ook erg harde bodem.. Soms zitten er ook wel rare bochten om bomen heen in.
In ieder geval allemaal heel veel succes morgen !! Zet em op !!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 23:44

Ik ga morgen tussen de dressuur en het springen in de cross verkennen, tijd zat voor

Ben benieuwd, bodem is in Lisse meestal goed te doen en de bochtjes ken ik inmiddels ook wel ongeveer(Otje alleen nog niet )

Heb de auto ingepakt en het paard staat klaar. Hoop dat hij de vlechten laat zitten vannacht(normaal vlecht ik nooit)

marel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 14:43

Joehoee kyralovertjer (oftewel cocó ) is zevende geworden bij de cross!!
*o/* En ze hadden veel supporters! *o/*
Cocó nogmaals van harte, je hebt het weer super gedaan en dat met al die pech tijdens de cross!
Ook nikki met superhaf Candor deden het super, jammer van de val, maar verder zag het er top uit
Ben super trots!!!

ikkiN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-05 18:03

Gefeliciteerd Kyralovertje !! Ik was zelf 12e, had 2 weigeringen op hindernis 3. Die was ook wel eng. Ik had haar veel teruggenomen omdat ik haar eng hard vond gaan.. was 32 seconden te laat.
Ik heb alle vier de foto's besteld, vond ze allemaal zo leuk
Hoe is de rest geëindigd? Ik heb Firesolo ook nog gezien trouwens

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 20:39

Ik heb vanddag ook gereden (voor het eerst ) en hij deed het echt super ! Kan niet anders zeggen, ben echt heel trots op m'n ventje. Alles gesprongen en maar twee weigeringen. Maar we waren niet echt snel (maar die weigeringen kosten een hoop tijd) alhoewel ik het hard zat vond gaan. Volgend jaar absoluut weer

ikkiN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-05 20:45

Supercross he?

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 20:56

Zaten spectaculaire dingen tussen!
Nikki en Coco, super gedaan!
De rest heb ik misschien voorbij zien scheuren, ik heb wel 3 mensen zien vallen .
Foto's komen!

ikkiN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 00:20

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 17:15

marel schreef:
Joehoee kyralovertjer (oftewel cocó ) is zevende geworden bij de cross!!
*o/* En ze hadden veel supporters! *o/*
Cocó nogmaals van harte, je hebt het weer super gedaan en dat met al die pech tijdens de cross!
Ook nikki met superhaf Candor deden het super, jammer van de val, maar verder zag het er top uit
Ben super trots!!!

Had ik je trouwens al verteld dat we ook een beker hadden gekregen en een rozet? Volgens mij was ik dit vergeten te zeggen aan de telefoon..

Ik vond de cross erg leuk, maar wel tegen vallen vergeleken met vorig jaar. Veel rechte stukken dit keer (wel lekker gas geven ) en té veel toeschouwers waar niet op gelet werdt. Heb dan ook een botsing gehad met een vrouw, die nog boos op mij werd ook. Ze stonden áchter de hindernis toe te kijken, tja, hallooo Heb trouwens ook een mega bult+kras op mijn gezicht van de boom die in de weg stond bij het uitwijken:=
Maar goed, na de schrik weer verder gereden naar de laatste hindernis. Daar zijn we dwars doorheen gegaan, met gevolg een kapotte hindernis en spannende foto's . Mn paardje durfde na de aanrijding blijkbaar niet meer te springen. Dat hoorde ik vandaag ook nog van de fotograaf van Leukopdefoto die dus toen foto's gemaakt had. Arm paardje.. Het bleekgeen weigering dus verder foutloos door de finish gegaan. Tijd was uiteindelijk 4.37 min. (7 sec. over de tijd). Daarna nog maar even naar de bak gegaan om een 'normale' hindernis te nemen, die gelukkig wel weer goed ging.

Ik vond trouwens het rechte stuk waar de dubbel en het stro stond erg leuk om te rijden. Lekker gas geven en vliegen maar Dat stuk ging echt super bij mij haha, had daar wel echt lol (veel ruimte ook, dus geen last van mensen/honden/fietsen/kinderen/enz..

Marel, nog hartstikke bedankt voor het rijden op je paardje, vond het super! Al met al een leuke dag gehad!

[SGW] Springen? Welnee, niet nodig!
Laatst bijgewerkt door co2 op 25-09-05 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 18:48

Ik vond het juist heel weinig rechte stukken, maar wij gingen natuurlijk nog een stukje rechtsaf het bos in en dat was slingerig genoeg

otje ging goed, had alleen een weigering op het afsprongetje voor het water. Hij vond al die mensen wel grappig
Ben al heel blij dat hij weer zo goed aanpakte. Hij wil nu eindelijk galopperen onderweg

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 18:53

Ja de officiële cross was inderdaad een stuk minder 'recht' viel mij op vandaag.

Leuke waterbak trouwens, volgens mij ging deze bij de meeste mensen wel goed! Hij zag er ook vrij 'vriendelijk' uit vond ik. Gelukkig maar! heb er vandaag foto's gemaakt en heeft aardig wat leuke plaatjes opgeleverd. Dus, mochter er mensen vandaag nog gereden hebben, wie weet heb ik nog foto's..

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 18:55

In het SGW-topic zijn iig vier mensen die L gereden hebben

Vandaag waren de ervaren paarden hè Als ik de foto's van gisteren kijk was ik niet de enige die er wat problemen had
Paard is nog niet eens zo zeer overdonderd door het water, maar al die mensen eromheen...

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 18:56

Firesolo is met de mooiste appaloosa (:D) 3e geworden!! echt cool, hij had maar 1x geweigerd (voor hem goed omdat ie eerst altijd de hindernis moet onderzoeke voordat ie besluit erover heen tegaan )

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 19:04

gomir schreef:
In het SGW-topic zijn iig vier mensen die L gereden hebben

Vandaag waren de ervaren paarden hè Als ik de foto's van gisteren kijk was ik niet de enige die er wat problemen had
Paard is nog niet eens zo zeer overdonderd door het water, maar al die mensen eromheen...

Ja pff wat een mensen inderdaad! Veel mensen stonden gewoon rustig toekijken aan de kant, maar ik heb in de paar uur dat ik er stond ook kinderen op fietsen gezien, kinderwagens, toeters ( ), loslopende honden die zwemmen in het warer, enz. Echt te belachelijk voor woorden.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 19:21

Kyralovertje schreef:
heb er vandaag foto's gemaakt en heeft aardig wat leuke plaatjes opgeleverd. Dus, mochter er mensen vandaag nog gereden hebben, wie weet heb ik nog foto's..

Ehh, ik reed vandaag mee onder nr. 43.. laatste van het L. Ben benieuwd of je een foto van mij hebt, of van de andere bokkers (in ieder geval nr 15, 27 en de derde weet ik niet uit mijn hoofd!)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 19:44

Die appaloosa stond met een schimmel op de trailer of niet? Die stonden dan vlak voor me
Ik vroeg met losspringen nog aan de ruiter of ze mee was als mascotte (ging mee toen de schimmel moest springen)

DIe mensen bij de waterbak doen soms idd gekke dingen

ikkiN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 20:02

Gomir, ik heb jou zien springen gister, ik zat te posten bij dat kruisje
http://www.leukopdefoto.nl/files/sinthu ... sse6%20(79).JPG
Dit ben jij toch?

Ik vond het bij de waterbak veels te druk, vond dat ze daar wel wat aan hadden mogen doen. Ik reed geen SGW hoor, maar als ik dat wel had gedaan, had ik liever gehad dat er maar 10 mensen aan het kijken waren. Ook liepen er wel eens honden los over de paden, heel dom. Mochten ze van mij wel meer op letten..

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 20:21

Je link doet het niet, maar ik had nummer 43
Bruin paard, blauw met mintgroene bodyprotector, blauw caphoesje, mintgroen dekje met SGWay of life-logo

Zat je bij 1 of bij 8 Ze gingen alletwee wel goed iig
Laatst bijgewerkt door gomir op 25-09-05 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 20:22

Ja klopt, dat andere paard staat ook bij ons op stal