Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:AQHA (Article coming soon)
While among the American Quarterhorses can be found the best all around riding horses in the world today, the American Quarter Horse Association registry is one of the goofiest in the history of horsemanship.

Maar allemaal 'for the better'.
Blijf dus altijd open en leergierig maar zet wel je 'filter' aan, als iemand iets zegt wat jou niet aanstaat, zal het zeker niet voor je werken!
Citaat:Blijf dus altijd open en leergierig maar zet wel je 'filter' aan, als iemand iets zegt wat jou niet aanstaat, zal het zeker niet voor je werken!
, maar het is niet de makkelijkste weg! Citaat:Al doe ik het wel hoor ,
maar
het is niet de makkelijkste weg!
Citaat:Ai! De 'maar'... en 'niet de makkelijkste weg'... Het zou wel de makkelijkste weg moeten zijn namelijk! Ik denk dat onzekerheid in de weg staat en dat die onzekerheid vaak gevoedt (laten voeden?) wordt van buiten af???
Ik heb namelijk gemerkt dat elke instucteur de ander maar niks vindt, dus dat betekent dat er niemand echt gelijk heeft en ik voor mezelf moet uitvinden hoe het voor mij werkt.

Ik rijd nog niet zolang, maar de instructeurs die ik tot nu toe heb meegemaakt hebben allemaal sterk de neiging om de anderen toch even te moeten afvallen. Terwijl ik dan denk dat ze allemaal hun goede punten hebben..
Nobody's perfect: maar ik kan het wel worden als ik de goede dingen van de diverse personen oppik
IronMaiden schreef:Tsja dat van dat zweepje heb ik ooit eens gehoord van een schoolgenoot van de MAVO die volgens eigen zeggen vrij hoog reed.
Verder gebruik ik het liefst nooit een zweep (ook niet bij het Engels rijden) ook al is het bij ons op de manege zo ongeveer verplicht.
maar niet dat ik daar nou echt mee duw meer een klein tikje
ik heb ook een zweepje maar ik ben van plan die weg te schuiven
wand ik heb het gevoel....
dat ze zonder een zweepje ook ontzettend goed
duz....